امام جمعه خرمشهر گفت:مشکل تردد خودروهای موکب داران را وزیر و استاندار محترم در دستور کار قرار دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به حواشی و صحبت های مسئولین شهرستان ، شهردار ، نماینده مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر را خطاب قرار داد و گفت : همواره باید یادمان باشد که  ما در جمهوری اسلامی پرچم دار خدمت به مردم هستیم و آخرت در انتظارماست ، باید مردم را در نظر گرفت .

او ادامه داد:از مسئولین بالادست درخواست پیگیری و تشخیص صحت این صحبت ها را داریم چرا که در جمهوری اسلامی حکامیت نباید به کسی اجازه ی زدن هر حرفی را بدهد .

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مواکب در مرز شلمچه مستقر شده و مسولین  در تلاش سهولت امور هستند افزود : از مدیران  استان ، ستادها و شهرستان های معین درخواست کمک و حضور پر رنگ تر داریم .

 حجت الاسلام محمد جواد عادل پور گفت:مشکل تردد خودروهای موکب داران را وزیر  و استاندار محترم  در دستور کار قرار دهند .او ادامه داد: کلنگ زنی مرکز پرتو درمانی که به همت خیرین ، پزشکان و مسئولین برگزار شد میتواند در ارتقاء سطح کیفیت  بهداشت ودرمان منطقه موثر باشد .

 امام جمعه خرمشهر گریزی به فرمایشات  اخیر رهبرمعظم انقلاب زد وگفت : قوای سه گانه ، نهاد های حکومتی و دولتی و مردم باید در یک عزم ملی به مبارزه با فساد بپردازند .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور با اشاره به اهمیت نظارت در ساختار دولت افزود : امکانات و ابزار نظارت در دست دولت و مجلس است که باید به موقع و درجای درست از آن استفاده کنند .

او بیان اینکه مجمع سازمان بین الملل اثر مثبتی برای ملت های ستم دیده ندارد گفت : رئیس جمهور در سخنرانی خود به خوبی از ملت مظلوم یمن و فلسطین حمایت کرد ، آمریکا را مورد نقد قرار داد و توصیه گر کشور های سعودی بود که همه ی این ها حاکی از اقتدار ملت شریف ایران است .

امام جمعه خرمشهر افزود : درخواست ملاقات و مذاکره سران اروپایی با ریاست جمهوری ثمره ایستادگی و مقاومت مردم ، نیروهای مسلح و دولت است .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پورگفت : تا زمانی که آمریکا به خاک ذلت کشیده شود با اقتدار ایستاده ایم .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.