انتظارات مردم خرمشهر از رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای شهر

امام جمعه خرمشهرگفت: مردم از وکیلای خود در سطح شهر توقع دارند که ضمن مشورت با دیگر نهاد ها و مسئولان استقلال خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان گفت : مردم ولایتمدار خرمشهر  در ماه محرم امسال  به برگزاری مراسم های شایسته در سطح شهر پرداختند که از تک تک این بزرگواران اعم از علماء ، مداحان ، مسئولان نظم و امنیت شهرستان ، خاطبین ، صدا و سیما و از اقشار مختلف مردم تقدیر  و تشکر میکنیم .

او با آرزوی موفقیت برای رئیس و هیئت رئیسه  جدید شورای شهر افزود : مردم از وکیلای خود در سطح شهر توقع دارند که ضمن مشورت با دیگر نهاد ها و مسئولان استقلال خود را حفظ کنند ، اولویت کار را مردم قرار داده، به صورت علمی و تخصصی عمل کنند ، وحدت خود را در مقابل مطالبات مردم ، نگهداری از  اموال عمومی ، مقابله با فساد  و ....  حفظ کنند و توفیق خدمت به مردم را غنیمت بشمارند .

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه دانشگاه ها ، مراکز علمی و پژوهشی و حوزه های علمی باید به طور ویژه مباحث بیانیه گام دوم را تتبین کنند گفت : جامعه پردازی یعنی حرکت به سوی جامعه علوی و پایبند بر اصول و تفکرات اهل بیت (ع) است که تمام نهاد های دولتی و حکومتی موظف به  زمینه سازی وحرکت در این مسیر هستند .

حجت الاسلام عادل پور افزود : جامعه پردازی مستلزم چهار شرط می باشد ،اولین شرط بدین صورت است  که تمام نهاد و ارگان های  دولتی و حکومتی مسائل جامعه را مسائل خود بدانند،شرط دوم به کار گیری حداکثری ظرفیت های موجود در تمام ابعاد است؛شرط سوم حفظ کانون خانواده در جامعه است و شرط چهارم ملاک قرار دادن  و بهره بردن از دین اسلام ، قرآن و خاندان مطهر پیامبر اکرم است .

او  در ادامه گفت: ۲۶ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف مسئولیت دارند که متاسفانه به جز چند دستگاه بقیه  منفعل هستند،  در خصوص حمایت از تولید کنندگان چادر باید تدبیراتی صورت بگیرد چراکه لباس های زیبنده یک زن مسلمان یعنی چادر به صورت گران عرضه میشود .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد : فرهنگ عمومی در جامعه پردازی اثر مستقیم دارد و مجلس شورای اسلامی در این باره باید بهترعمل کند و از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد دراین خصوص مطالبه گری کند .

محمد جواد عادل پور با اشاره به خودسوزی  اخیر سحر خدایاری گفت : اینکه برخی از چهره های مطرح کشور و خواص بدون تفکر و تحلیل درست ، دست به فضا سازی زده اند که موجب توهین به ساحت مقدس اهل بیت (ع) شده نیازمند پیگیری و برخورد قاطع از سوی قوه قضاییه است .

اوادامه داد: از مردم عزیز به ویژه جوانان درخواست میکنم در برابر فضای مسموم مجازی که قصد التهاب سازی دارد مراقب باشند .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.