عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به آبادان و خرمشهر با شهدای ۸ سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

او در ادامه ی سفر یک روزه ی خود از سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه بازدید و نحوه تردد زائران از این مرز را مورد بررسی قرار داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این بازدید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عملیات کربلای ٥ همچون شبهای قدر بود ؛ برهمه این شهدا درود می فرستم و از خداوند علو  درجات را برای آنها خواستارم.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه خوزستان حق بزرگی به گردن ملت و مسئولان دارد، افزود:خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب و به مکتب اهل بیت(ع) به نیکی ادا کرده و جای جای این سرزمین شاهد این مدعاست.

او ادامه داد: یکی از این شواهد استقبال و بدرقه زائران اربعین حسینی است که مردم و مسوولان منطقه هماهنگ و همدل کارها را انجام می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به زیرساخت های انجام شده در مرز شلمچه گفت: فعالیت های صورت گرفته نسبت به سال های گذشته خوب و امید بخش است.

حجت الاسلام ناطق نوری روز سه شنبه هفته جاری از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. در این سفر ، وی از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی شمال خوزستان و واحدهای پتروشیمی ماهشهر ، و در ادامه از مناطق سیل زده خوزستان که در حال بازسازی است دیدن کرد.

او روز جمعه از برخی مجتمع های نیشکری خوزستان ، یادمان شهدای شلمچه. پایانه مسافری و زیرساخت ها و موکب های شلمچه دیدن کرد.

انتهای پیام/ د

تجدید میثاق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.