مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از نظارت مستمر بر عملکرد نازل‌های سوخت مایع (بنزین و گازوییل) استان در ایام تردد زوار اربعین خبر داد.

نظارت مستمر بر عملکرد نازل‌های سوخت مایعبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای تحت آزمون قرار می‌گیرد، گفت : هدف از این کار جلوگیری از تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی برای مصرف کننده است.

او با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار، گفت : در این ایام که افزایش مصرف سوخت را داریم نظارت بر نازل‌های سوخت نیز از چندی قبل افزایش یافته است.

 مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در ماه گذشته از ۱۱۸ جایگاه عرضه سوخت فعال مایع استان با مجموع ۱۲۱۸ نازل فعال، تعداد ۸۳۱ نازل بنزین، ۳۸۴ نازل نفت‌گاز و سه نازل نفت سفید مورد آزمون قرار گرفت.

نیاری گفت: دو نازل سوختی که دارای عدم انظباق بودند نیز پلمب شد و تا زمانی‌که تعمیر و کالیبره نشوند امکان برگشتن به چرخه برای آن‌ها وجود ندارد.

او از مصرف کنندگان هم خواست هنگام استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع در جایگاه‌ها به گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه داشته باشند و در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ و یا شماره تلفن کشوری ۴۵۱۷ به اطلاع این اداره کل برسانند .

انتهای پیام/د

جلوگیری از تخلف و ضرر و زیان کمیت مصرف کننده بنزین

 

برچسب ها: استاندارد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.