شهردار شهداد ورزش را یک پدیده اجتماعی دانست و گفت: اگر امروز دید سیاسی به آن شود، آسیب می بیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد صنعتی، شهردار شهداد در آیین اختتامیه لیگ برتر فوتسال استان کرمان، یادواره شهدای مدافع حرم فصل ۹۸ ـ ۹۷ که با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و روار در مجلس شورای اسلامی، قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و مسئولان محلی در سالن ولایت بخش شهداد برگزار شد، ضمن خیرمقدم خدمت حضار در مراسم، گفت: امروز با اهدای جام قهرمانی تیم فوتسال بخش شهداد در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان کرمان در خدمتتان هستیم.

صنعتی به برنامه ریزی و هدف گذاری‌های لازم برای کسب این موفقیت اشاره کرد و افزود: تیم شهرداری شهداد از سال ۹۷ با کمترین امکانات فنی و مالی کار خود را آغاز کرد و در نهایت امروز پس از رقابت با ۱۲ تیم از سراسر استان توانست به کسب عنوان قهرمانی نائل شود.

او از سرپرست، مربی و بازیکنان شهرداری شهداد که با این امکانات کم توانستد نتایج خوبی را رقم بزنند و سبب شادی دل ورزشکاران و مردم شدند، قدردانی کرد.

صنعتی تصریح کرد: از امام جمعه، که حمایت بی دریغی از تیم شهرداری شهداد داشتند، اعضای شورای اسلامی شهر، دامغانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان برای خدماتشان در شش ماهه اول سال ۹۷ تشکر می‌کنم.

شهردار شهداد ورزش را یک پدیده‌ی اجتماعی دانست و بیان داشت: نمی‌توان به ورزش دید سیاسی داشت، چرا که اگر امروز دید سیاسی به آن داده شود، آسیب می‌بیند، بدین منظور ما فوتبال و فوتسال را به دید اجتماعی می‌بینیم.

صنعتی گفت: فوتبال در دنیا به دید یک صنعت دیده می‌شود، متأسفانه در کشور ما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او ابراز امیدواری کرد: امسال با حمایت بوم گردی‌ها و گردشگری‌هایی که در سطحشهر شهداد داریم، بتوانیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم.

صنعتی از تمام ارگان‌ها و نهاد‌هایی که برای کسب این موفقیت تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

آیین اختتامیه لیگ برتر فوتسال استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار