مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید از تجربیات دفاع مقدس در گام دوم انقلاب استفاده شود، گفت: جامعه نیازمند بصیرت افزایی و دشمن شناسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نخعی ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شش هزار و ۴۳۸ شهید زن فهمیده طی این جنگ تقدیم انقلاب شده اند.

وی با بیان اینکه همچنین جنگ هشت ساله عراق علیه ایران پنج هزار و ۷۳۵ جانباز زن بر جای گذاشته است، افزود: طی این مدت ۲۲ هزار و ۸۰۸ امدادگر و دو هزار و ۲۷۶ پزشک زن عازم جبهه‌های نبرد شده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به نقش آفرینی بانوان استان در جنگ دفاع مقدس اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای هزار و ۸۴۹ مادر شهید است.

نخعی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن بیان کرد: مسئولیت بانوان در جنگ کنونی بسیار سنگین‌تر است چراکه جوانان مورد تهدید و حمله دشمن هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجربه‌های جنگ در گام دوم انقلاب استفاده شود، افزود: شرایط کنونی جامعه نیازمند بصیرت افزایی و دشمن شناسی است.

نخعی بیان کرد: در سطح کشوری هشت هزار و ۱۸۰ مادر دوشهید، ۶۳۱ مادر سه شهید، ۸۲ مادر چهار شهید، ۲۱ مادر پنج شهید، شش مادر شش شهید و دو مادر ۹ شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبری اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس تنها یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی بوده که ملت می‌تواند تا مدت‌ها از آن استخراج کند.

انتهای پیام/ک

جربیات دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب مورد استفاده قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.