بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از اول بازی هواداران پرسپولیس به من فحاشی کردند، اما عکس العملی نشان ندادم.

نورافکن:به فحاشی ها عکس العملی نشان ندادم/ نظری درباره پوشیدن استوک آبی ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: اول بازی هواداران پرسپولیس به من فحاشی کردند، اما عکس العملی نشان ندادم و وظیفه ام بازی بود که انجام دادم. خیلی خوشحالیم که این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. ۴ روز بعد یک بازی مهم در جام حذفی داریم. جام حذفی به تیم‌ها رحم نمی‌کند و در سال‌های گذشته تیم‌هایی همانند داماش گیلان و قشقایی توانستند تیم‌های بزرگ را حذف کنند.

اگر عکس العملی به فحاشی‌ها داشتم پرسپولیسی‌ها نشان بدهند

او درباره اینکه به فحاشی‌ها واکنش نشان نداد، گفت: وظیفه ام نیست که جواب بدهم. اگر عکس العملی به فحاشی‌ها نشان دادم پرسپولیسی‌ها نشان بدهند. خودتان دیدید که از اول بازی سرمربی و همه اعضای سپاهان را فحش دادند. به هر حال خوب بازی کردیم و در نهایت پیروز شدیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم همین روند را ادامه بدهیم.

امکانات خوبی در اختیار تیم ملی امید قرار نمی‌گیرد

کاپیتان تیم ملی امید درباره قرعه سخت این تیم در مسابقات انتخابی المپیک گفت: من نمی‌توانم دروغ بگویم و همیشه دوست دارم در واقعیت زندگی کنم. به هر حال کارمان برای حضور در المپیک سخت است و جدا از اینکه در گروه سختی قرار گرفته‌ایم باید امکانات بهتری برای مان در نظر گرفته شود. تیم ملی امید همانند تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیست و حضور در المپیک یک بار برای یک بازیکن اتفاق می‌افتد، اما جام جهانی بزرگسالان را هر بازیکنی می‌تواند ۲ - ۳ بار تجربه کند. خودتان می‌دانید المپیک خیلی مهم است. امکانات خوبی در اختیار تیم ملی امید قرار نمی‌گیرد. من کاری به حاشیه‌های تیم ندارم، اما امیدوارم مسئولان به فکر تیم ملی امید باشند که همین تیم چند سال دیگر به تیم ملی بزرگسال تبدیل می‌شود و دیگر نمی‌شود کاری کرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: نظری درباره استوک آبی که پوشیده بودم ندارم چرا که اکنون بازیکن سپاهان هستم نه استقلال.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - سپاهان ۲/ باد شهرآورد ۳ امتیاز سرخپوشان را بُرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار