بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی کردن برابر تیم سابق همانند لبه تیغ راه رفتن است که باید مواظب رفتارمان برابر هواداران تیم سابق و جدید خود باشیم.

مصلح: برابر تیم سابق بازی کردن شبیه لبه تیغ می ماند/ وحید امیری از من عذرخواهی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازی برابر تیم سابقش پرسپولیس اظهار کرد: من زمانی که در تیم پرسپولیس بودم برابر تیم سابقم سپیدرودرشت هم بازی کرده بودم و اتفاق جدیدی نبود. خدا را شکر همواره سعی کردم احترام‌ها را حفظ کنم و هواداران پرسپولیس هم امروز سنگ تمام گذاشتند و زمانی که به زمین مسابقه آمدم تشویق کردند و من هم به آن‌ها ادای احترام کردم.

او ادامه داد: این موضوع طبیعی است و در هر تیمی که بازی می‌کنیم باید با همه وجود برای آن تیم بازی کنیم. به هر حال شبیه لبه تیغ می‌ماند که هم باید حواست جمع باشد تا حاشیه درست نکنی و هواداران تیم سابقه از شما ناراحت نشوند و با همه وجود هم بازی کنی که طرفداران تیم جدیدت راضی شوند.

سعی کردم بازیکنان را آرام کنم

او درباره بازی درگیرانه ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی‌های بزرگ درگیرانه است و یک موضوع عادی است. من هم سعی می‌کردم که بازیکنان را آرام کنم.

مصلح درباره اینکه در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس توپ را به بیرون نزدند و امکان داشت گل بخورند، گفت: کار وحید عمدی نبود و در یک صحنه آرنج او به صورتم خورد که بعد از بازی عذرخواهی کرد و از او پذیرفتم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - سپاهان ۲/ باد شهرآورد ۳ امتیاز سرخپوشان را بُرد


بازیکن سپاهان درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند که پیروزی سپاهانی‌ها اتفاقی بوده است، بیان کرد: من از لحاظ فنی نظر نمی‌دهم و امیدوارم کارشناسان نظر بدهند.

مصلح درباره اینکه خوش شانس بوده است که سعید آقایی به علت محرومیت بازی نکرد و بازی به او رسید، گفت: من و سعید خیلی دوست هستیم. هر تیمی رفتم سعی کردم رفاقت با بازیکنان داشته باشم و رقابت در سایه قرار بگیرد. خدا را شکر امروز قسمت شد که بتوانم بازی خوبی انجام بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار