مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: روی ترابی پنالتی ۱۰۰ درصد شد که داور نگرفت، مقابل استقلال هم من مرتکب خطا نشدم، اما برای حریف پنالتی گرفتند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: ابتدا به سپاهان تبریک می‌گویم. فوتبال برد و باخت دارد، اما ما باید در این دیدار از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم و به برد می‌رسیدیم.

او افزود: اگر در خصوص داوری صحبت کنم، محروم می‌شود، اما همه دیدند روی ترابی پنالتی ۱۰۰ درصد شد که داور نگرفت. در بازی مقابل استقلال هم من مرتکب خطا نشدم، اما برای استقلال پنالتی گرفتند. قانون داوری جدید می‌گوید در صورت برخورد توپ با داور باید مسابقه متوقف شود و بیرانوند با توجه به این موضوع به داور اعلام کرد که باید بازی متوقف شود که داور به بیرانوند اخطار داد.


بیشتر بخوانید: کنعانی زادگان: سپاهان با ۲ شوت بازی را برد/ تمرکز زیادی برای این مسابقه داشتیم


خلیل‌زاده در مورد تشویق هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس امروز فرهنگ هواداری را نشان دادند و بعد از پایان مسابقه ایستاده تیم ما را تشویق کردند. مقابل سپاهان ۲ گل بد خوردیم و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

او در پایان درباره جونیور براندائو بیان کرد: فوتبالیست درجه یک خارجی با این پول‌ها به ایران نمی‌آید و ما باید به جونیور کمک کنیم تا روز به روز بهتر شود.


بیشتر بخوانید: مصلح: برابر تیم سابق بازی کردن شبیه لبه تیغ راه رفتن است/ وحید امیری از من عذرخواهی کرد


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده درباره پرسپولیس مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار