مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه موقعیت‌های ما گل نشد و سپاهان با ۲ شوت بازی را به نفع خودش تمام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم، اما در طول ۹۰ دقیقه سپاهان تنها ۲ شوت به سمت دروازه ما زد که هر دوی آن‌ها تبدیل به گل شد.

او افزود: از طرفی پنالتی ما گرفته نشد و با بدشانسی ۷ - ۸ موقعیت گل را از دست دادیم. فوتبال برد و باخت دارد و باید تلاش کنیم تا در دیدار‌های آینده این شکست را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: تابش: رفتار‌های غیراخلاقی تنها نقطه ضعف بازی امروز بود/ حرکت سعید آقایی را تایید نمی‌کنیم


مدافع پرسپولیس در مورد عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: اگر در مورد داوری صحبت کنیم، محروم می‌شویم، اما مشخص بود که مهدی ترابی را زدند و باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد. در صحنه‌ای که کارت گرفتم هیچ حرفی نزدم و بعد از خطایی که روی ترابی شد، دیدم داور کارت زرد را به من نشان داده است.

کنعانی‌زادگان ادامه داد: بیرانوند برای برداشتن توپ از محوطه جریمه خارج شد، اما کاظمی به او گفت چرا صحبت می‌کند و به او کارت داد. داور در طول بازی به لیست خود نگاه می‌کرد و اگر بازیکنی کارت زرد داشت به او کارت زرد نمی‌داد و اگر اسمش در لیست نبود کارت زرد به او می‌داد.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد: سپاهان با گل‌های اتفاقی ما را شکست داد


او در پایان در خصوص شکست تیمش گفت: برای این مسابقه تمرکز زیادی داشتیم، اما همانطور که گفتم متاسفانه ۷ - ۸ موقعیت ما تبدیل به گل نشد و سپاهان از ۲ شوت به گل رسید. باید در مسابقات آینده این نتایج را جبران کنیم و به برتری برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات کنعانی زادگان درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار