مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تنها نقطه ضعف بازی ما برابر تیم پرسپولیس رفتار‌های غیراخلاقی بود.

تابش: رفتارهای غیراخلاقی تنها نقطه ضعف بازی امروز بود/ حرکت سعید آقایی را تایید نمی کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: سپاهان و پرسپولیس از تیم‌های قدرتمند و خوب کشورمان هستند و امروز یک جنگ تمام عیار و جوانمردانه بود.

تابش درباره عملکرد داور این بازی گفت: ما باید فیلم بازی را مجدد ببینیم تا درباره داوری اظهار نظر کنیم، اما به نظرم داوری منصفانه بود.

فحاشی تماشاگران در شان فوتبال کشورمان نیست

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه حضور او و انصاری فرد در بین تماشاگران تاثیری نداشت و شاهد فحاشی هواداران بودیم، گفت: تنها نقطه ضعف این بازی رفتار‌های غیراخلاقی بود. امیدوارم با توجه به اینکه قرار بانوان هم در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند باید شرایط به گونه‌ای دیگر فراهم کنیم. حضور نونهالان در ورزشگاه‌ها هم خوب نیست و باید فکر اساسی کرد. فحاشی تماشاگران در شان فوتبال کشورمان نیست. بازیکنان در زمین مسابقه بازی جوانمردانه‌ای ارائه می‌دهند و هیچ مشکلی با هم ندارند، چرا ما این گونه رفتار می‌کنیم؟

او درباره محرومیت سعید آقایی بیان کرد: ما هیچ وقت حرکت سعید آقایی را تأیید نمی‌کنیم، اما بعد از محرومیت این بازیکن بیانیه‌ای به نام باشگاه سپاهان منتشر شده بوده که آن بیانیه از طرف باشگاه ما نبوده است.

عادت داریم ۱۵ روز یک بار به کمیته اخلاق برویم

تابش درباره احضارش به کمیته اخلاق تصریح کرد: ما عادت داریم که هر ۱۵ روز یک بار به کمیته اخلاق برویم و اگر لازم باشد در کمیته اخلاق حاضر می‌شویم و توضیح می‌دهیم. به هر حال در فوتبال اتفاقات بدتری هم رخ می‌دهد و این محرومیت‌ها را ندارد و امیدواریم عدالت برقرار باشد. باز هم تأکید می‌کنم که رفتار و پُستی را که آقایی در فضای مجازی منتشر کرده بود، تأیید نمی‌کنیم. باید شرایط بهتری را فراهم کنیم,، چون بازیکنان در زمین مشکلی با هم ندارند و بازی خودشان را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا هواداران‌شان در ورزشگاه مشکلی نداشته‌اند، گفت: هواداران ما امروز در ورزشگاه مشکل خاصی نداشتند و باید از مأموران یگان ویژه تشکر کنیم که زحمت زیادی کشیدند. باید از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم تشکر کنیم که مشخص بود با لیدر‌ها صحبت کرده بود. خدا را شکر مشکل خاصی به غیر از فحاشی‌ها در این بازی وجود داشت.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - سپاهان ۲/ باد شهرآورد ۳ امتیاز سرخپوشان را بُرد


مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره پرداخت خسارت به خبرنگارانی که در بازی قبلی ۲ تیم در اصفهان متحمل خسارت شده بودند، خاطر نشان کرد: هنوز ۶ ماه از این موضوع نگذشته است، اما مشکلی نیست و گفتیم اگر رأی صادر شود این افراد به اصفهان بیایند تا ما خسارت‌شان را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
آره زمانی که تیمت میبره همه چی خوب بوده
آخرین اخبار