سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گزینه اول ما برای جذب مهاجم مایگا بود و در گزینه‌های بعدی مهاجم سپاهان، استقلال و یک گزینه تونسی بودند.

کالدرون: پرسپولیس بیشتر از تیم‌های لیگ قهرمانان دوندگی دارد/ مهاجمان پرسپولیس تاثیرگذار نیستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: ابتدا به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی خوبی کردند و به پیروزی رسیدند. به بازیکنان تیم خودم نیز تبریک می‌گویم که خوب مبارزه کردند. در نیمه اول فرصت گل داشتیم، اما اگر در این بازی‌ها فرصت گل را از دست بدهید به مشکل می‌خورید.

او افزود: متاسفانه نسبت به حریف ۲ روز کمتر ریکاوری داشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر این موضوع خودش را نشان داد. بازیکنان من در آخر بازی خسته بودند و در دقایق دیگر بازی برابر بودیم. در نیمه اول هم نادری و جونیور فرصت گلزنی داشتند و آمار ۲ تیم تقریبا برابر بود.


بیشتر بخوانید: کنعانی زادگان: سپاهان با ۲ شوت بازی را برد/ تمرکز زیادی برای این مسابقه داشتیم


کالدرون ادامه داد: تیم ما بیشتر از تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا دوندگی دارد. ۲  روز ریکاوری کمتر تفاوت ایجاد می‌کند. تیم ما از لحاظ فیزیکی خوب است، اما اگر ما آن ۲ فرصت گل را در نیمه اول استفاده کرده بودیم این خستگی خودش را نشان نمی‌داد. تیم ما ۸۰ دقیقه در دفاع خوب بود، اما در حمله خوب ظاهر نشدیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد رفتار بیرانوند درون زمین هم اظهار داشت: هر بازیکنی برای خودش شخصیتی دارد و اگر در بازی بی عدالتی ببیند اعتراض می‌کند. داور هم همیشه حق دارد. من دوست دارم یک بار دیگر صحنه‌ای که داور در آن کارت زرد داد را مرور کنید. بازیکن با پای خود لگد می‌زند و کارت زرد می‌گیرد و کنعانی زادگان به داور نزدیک می‌شود و او هم کارت زرد می‌گیرد و این عادلانه نیست.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد: سپاهان با گل‌های اتفاقی ما را شکست داد


او در ادامه خاطرنشان کرد: حق با داور است، اما باید این معیار‌ها دوباره مرور شوند. داور‌ها در سطح بالایی هستند و با بازیکن صحبت می‌کنند. این احترام بین هر ۲ طرف وجود دارد و در بازی‌هایی که تنش هست، طبیعی است که بازیکن با داور صحبت کند، اما بی احترامی نباید باشد. از روند تیم راضی هستم، اما همچنان در خط حمله مشکل داریم و در این پُست تاثیرگذار نیستیم. مهاجمان ما به اندازه مهاجمان تیم‌های دیگر زهردار نیستند و این یک دردسر برای ما به شمار می‌رود.

کالدرون درباره جونیور براندائو گفت: جونیور جوان است و نمی‌تواند با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کند و خودش را با دیگران وفق دهد. به نظر من ما در خط حمله تاثیرگذار نیستیم و تیم‌های بزرگ احتیاج به مهاجمان خیلی خوب دارند. من تلاش می‌کنم به آن‌ها اعتماد به نفس بدهم تا به سطح مورد نظر ما برسند.

سرمربی پرسپولیس گفت: گزینه اول ما برای جذب مهاجم مایگا بود و در گزینه‌های بعدی مهاجم سپاهان، مهاجم استقلال و یک گزینه تونسی دیگر هم بودند.


بیشتر بخوانید: کالدرون رکورد‌های برانکو را خراب کرد


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار