بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم ما شایسته این پیروزی بودیم و خدا را شکر ۳ امتیاز بازی برابر پرسپولیس را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی زیبایی بود و همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و آن‌هایی که در خانه این بازی را نگاه کردند از تماشای این بازی لذت بردند. این بازی علاوه بر درگیری، گل هم داشت و فکر می‌کنم ما شایسته این پیروزی بودیم و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم.

حسینی گفت: در بازی‌های گذشته اتفاقات ناگوار رخ داده بود، اما خدا را شکر این بازی نظم خوبی داشت و حاشیه کمتری را شاهد بودیم و مردم هم از این بازی لذت بردند. تماشاگران پرسپولیس بعد از باخت تیم خود را تشویق کردند. همه ما تلاش می‌کنیم که مردمی که به ورزشگاه می‌آیند فوتبال خوب ببینند و منهای نتیجه از بازی لذت ببرند و به خانه‌های خود بروند.

او درباره اینکه چقدر امیدوار است که طلسم قهرمانی سپاهان شکسته شود، بیان کرد: اکنون نمی‌شود درباره این موضوع حرفی زد و باید بازی به بازی جلو برویم و تمرکزمان به بازی هر هفته باشد. هر بازی تلاش می‌کنیم که سپاهان را آخر فصل به جایگاه واقعی اش برسانیم.

فحاشی به قلعه نویی بی انصافی است

حسینی درباره اینکه به عنوان بازیکن بااخلاق نظرش در مورد شعار‌های هواداران پرسپولیس علیه قلعه نویی چیست گفت: به طور حتم قلعه نویی در این باره صحبت می‌کند، اما او یکی از پاک‌ترین مربیانی است که من باهاش کار کردم. قلعه نویی از همه لحاظ با شخصیت است و یک بار ندیدم که به بازیکن بگوید که در زمین بازی وقت تلف کن و به بازیکنان مقابل بی احترامی کند. فکر می‌کنم فحاشی به او بی انصافی باشد.

او گفت: فکر می‌کنم بیرانوند به صحنه‌ای اعتراض داشت که توپ به بازیکن ما خورد و داور آوانتاژ داد. به نظرم کار داور درست بود. بیرانوند صحنه را برعکس دید و اگر توپ به بازیکن پرسپولیس می‌خورد مالکیت توپ عوض می‌شد و داور باید سوت می‌زند، اما، چون تاثیر نداشت داور سوت نزد. اتفاق دیگری رخ نداد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - سپاهان ۲/ باد شهرآورد ۳ امتیاز سرخپوشان را بُرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار