عضو شورای مرکزی جمنا گفت: آن‌هایی که می‌گویند برخی‌ها به خاطر انتخابات شفافیت را مطرح کردند ضربه به این امر مهم می‌زنند.

میرتاجحجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: موضوعات ارزشمند و مهم را نباید به خاطر شرایط زمانی کمرنگ و ضایع کنیم.

او با تاکید بر اینکه اصل شفافیت کاری ارزشمند است، افزود: آن‌هایی که می‌گویند به خاطر انتخابات برخی این حرف را مطرح کردند ضربه به این امر مهم می‌زنند چراکه مطرح‌کنندگان اصل شفافیت به فکر کاندیداتوری نیستند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی با بیان اینکه روحانیت از قدیم زبان گویای مردم بود و مسائل لازم را تذکر می‌داد، یادآور شد: در مجلس، نمایندگان مردم هستند و مردم باید بدانند که نمایندگانشان چگونه تصمیم می‌گیرند و حرف می‌زنند.

او تصریح کرد: مذاکرات همیشه علنی است و از رادیو نیز پخش می‌شود و این بر اساس شفافیت است، بنابراین آرای نمایندگان باید شفاف باشد، کمااینکه حقوق نمایندگان و مسئولان باید شفاف باشد و مردم بدانند و در دنیا همین مرسوم است.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای با شفافیت مخالفت و این مخالفتشان را با حاشیه‌سازی‌ها مطرح می‌کنند، ولی
باید حواشی را کنار زنیم و به اصل موضوع نگاه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار