جمعی از مسئولان کشوری در کابینه دولت نهم و دهم پيرامون مسائل روز كشور و رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد بیانیه‌ای صادر کردند.

بيانيه ٤٣نفر از وزراء و معاونان رئيس جمهور در دولت نهم و دهم پيرامون مسائل روز كشور و رفتارهای محمود احمدی نژاد

جمعی از مسئولان کشوری در کابینه دولت نهم و دهم پيرامون مسائل روز كشور و رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از مسئولان کشوری در کابینه دولت نهم و دهم پيرامون مسائل روز كشور و رفتارهای اخیر محمود احمدی‌نژاد بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانه به شرح زیر است:

بیانیه جمعی از خادمان ملت در کابینه دولت نهم و دهم

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس به درگاه ایزد منان که علیرغم تمامی مشکلات، تهدیدها، تحریم ها و اقدامات خصمانه، به اذعان همگان انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی، از چنان اقتدار و صلابتی برخوردار است که آمریکای جهانخوار، صهیونیسم جنایتکار و ارتجاع عرب را در مواجهه با نظام اسلامی مستأصل نموده است.

آرمان های والای امام خمینی قدس سره و ارزش های انقلاب همچون استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی، عدالت طلبی، حمایت از محرومان و مظلومان و ظلم ستیزی همچنان زنده و الهام بخش است و پرچم پرافتخاری که امام و شهدای گرانقدر برافراشتند همچنان با عزت در دست با کفایت خلف صالح امام و فرزندان برومند انقلاب در اهتزاز است.

جمهوری اسلامی توانسته است هم بر هجمه های سنگین نظیر کودتا، منازعات قومی و مذهبی، ترورها، جنگ تحمیلی و فتنه های رنگین فائق آید و هم دستاوردهای چشمگیری در فراهم ساختن زیرساخت های عمرانی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و ارتباطات و نیز رشد علم و فناوری در حوزه های گوناگون از جمله صنعت هسته ای، دفاعی و موشکی، نانو، هوافضا، ماهواره، بیو تکنولوژی ، سلول های بنیادین و پزشکی داشته باشد.

این توفیقات در پرتو عنایات حضرت حق تعالی، توجهات حضرت ولیعصر (عج)، رهبری الهی دو امام بزرگوار انقلاب، مجاهدت نیروهای انقلابی و مشارکت مردم عزیز حاصل شده است. تجربه چهار دهه گذشته ثابت کرده که به هر میزان التزام به مبانی اسلام ناب، آرمان های انقلاب، مدیریت جهادی و ولایت پذیری بیشتر بوده، در خدمت به مردم و نیز در سیاست خارجی و تعاملات جهانی موفقیت های شایان توجهی حاصل شده است و هرگاه فاصله گرفتن از این مبانی و دلدادگی به نسخه های لیبرالی و نیز کم توجهی به منویات رهبری بر اندیشه و مرام دست اندرکاران امور غلبه یافته است، حرکت پرشتاب و رو به پیشرفت کشور کند شده و معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی افزون شده است.

یک دلیل روشن بر این حقیقت، اوضاع فعلی است که در کنار نقاط قوت و اقتدار نظام اسلامی در دفاع از امنیت و آرامش کشور و تقویت جبهه مقاومت که منجر به پیروزی بزرگ در سوریه و عراق و فروپاشی دولت خودخوانده داعش و تضمین منافع ملی شد، متأسفانه شاهد شرایط نامناسب اقتصادی مردم و مشکلات معیشتی طبقات ضعیف و متوسط جامعه هستیم که بخش عمده آن نتیجه پنج سال رویکرد نادرست برخی دولتمردان لیبرال منش است که اینک بی تدبیری، کم تحرکی و ضعف مدیریتشان زبانزد عام و خاص شده و قابل کتمان و توجیه نیست.

شعارها و وعده های بر زمین مانده و فرصت سوزی ها، اشرافی گری و روحیه امتیازطلبی، وام ها و حقوق های نجومی، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تضعیف تولید ملی، رکود و بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و نوسانات نرخ ارز، منزوی ساختن نیروهای جهادی و سرمایه های انسانی کشور، دامن زدن به دو قطبی های کاذب، حاشیه سازی و القائات ناصواب در حوزه های اعتقادی و فرهنگی، تحقیر منتقدان و دلسوزان، زیر سؤال بردن اقدامات ارزنده و خدمات ماندگار خادمان مردم، فرافکنی ضعف ها، پذیرش و عمل به نسخه های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی غرب همچون سند 2030 و... بخشی از نتایج بی تدبیری هاست.

البته این ایرادات نافی اقدامات مفید و خدمات دولت و مدیران نیست و امیدواریم دولت با بهره گیری از تجربه ناخوشایند اعتماد به بیگانگان در موضوع برجام و تغییر نگاه و رویکرد از خارج به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و تدبیر و درایت ضمن رفع موارد مذکور به گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم و رشد و تعالی کشور موجبات امید و سرزندگی را فراهم نماید.

رفع فقر، فساد، تبعیض و تسهیل خدمت خالصانه و صیانت از کرامت انسانی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم که از آرمان های بلند انقلاب است منوط به همت و مجاهدت هماهنگ قوای سه گانه و سایر ارکان نظام و دستگاه های حاکمیتی است. دستگاه قضایی در تحقق عدالت، احیای حقوق مردم و مبارزه با ظلم و فساد رسالت سنگینی بر عهده دارد.

از سوی دیگر در شرایطی که بیش از پیش همبستگی ملی، وحدت نیروهای متعهد برای پاسخگو کردن و تصحیح رویکرد دولت و حفظ نظام اسلامی در برابر صف آرایی بی سابقه استکبار و ایادی منطقه ای ضروری است، مع الاسف شاهد برخی مواضع و رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم که نه تنها خدمات گسترده مدیران و نیروهای متخصص، ولایتمدار و مردمی دولت های مذکور را تحت الشعاع قرار می دهد بلکه با مخالف خوانی به نوعی زمینه را جهت جولان عوامل فتنه و دشمنان خارجی برای تخطئه نظام و آسیب به منافع مردم فراهم کرده است.

نامه پراکنی های غیرمتعارف، طرح خواسته های غیر قانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری، عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل فتنه در سال 88 بود، التهاب آفرینی در جامعه، خود حق پنداری و استفاده از شیوه های خارج از روال قانونی که موجب خسارت به کشور و مردم است، فاصله گرفتن از شعارهای انقلابی که مبنای میثاق و رأی مردم بود، انقلابی نمایی به جای انقلابیگری و استفاده ابزاری از عدالت، تکرار ادعاهای بی اساس فتنه گران و رسانه های معاند و ضد مردمی، پیش بینی بی پایه در مورد اتفاقات و تحولات آتی، حال آنکه در گذشته نیز در مواردی از رخدادهایی سخن گفته شد که هرگز تحقق نیافت.

اینک خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم که اهم آن تقوای الهی، ولایت پذیری و خدمت خالصانه به مردم است و خواستگاه اقبال مردم به وی در سال 84 بوده است.

در پایان با الهام از سخن امام که فرمود: "در کشور اسلامی بن بست وجود ندارد" به ملت ایران نوید می دهیم که با بصیرت، هم دلی و انسجام ملی تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدّظله العالی چالش ها را پشت سر نهاده و در مسیر پیشرفت و عدالت آینده روشنی را برای کشور ترسیم خواهیم کرد.

و آخر دعوانا أن الحمدلله رب العالمین

و العاقبة للمتقین

23/01/1397

اسامی مسئولانی که این بیانیه را تایید کرده‌اند به شرح زیر است:

۱-مرتضی بختیاری (دادگستری) ۲-مهردادبذرپاش (سازمان جوانان) ۳ -محمود بهمنی (بانک مرکزی) ۴-امیرمنصوربرقعی (مدیریت و برنامه ریزی) ۵-رضا تقی پور (ارتباطات) ۶-حمیدرضا حاجی بابایی (آموزش و پرورش) ۷-سیدمحمدحسینی (فرهنگ و ارشاد اسلامی) ۸-سید شمس الدین حسینی (امور اقتصادی و دارایی) ۹-صادق خلیلیان (جهاد کشاورزی) ۱۰-کامران دانشجو (علوم تحقیقات و فناوری) ۱۱-پرویز داودی (معاون اول) ۱۲-مجید دوستعلی (دبیر دولت) ۱۳-محمدمهدی زاهدی (علوم تحقیقات و فناوری) ۱۴-مسعود زریبافان (بنیادشهید) ۱۵-محمد سلیمانی (ارتباطات) ۱۶-محمدحسین صفار هرندی (فرهنگ و ارشاد اسلامی) ۱۷-زهره طبیب زاده نوری (امور زنان و خانواده) ۱۸-محمدحسن طریقت منفرد (بهداشت) ۱۹-علیرضاطهماسبی (صنایع و معادن) ۲۰-محمد عباسی (ورزش-تعاون) ۲۱-فریدون عباسی (سازمان انرژی اتمی) ۲۲-ابراهیم عزیزی (توسعه مدیریت و سرمایه انسانی) ۲۳-علیرضا علی احمدی (آموزش و پرورش) ۲۴-محمد علی آبادی (تربیت بدنی) ۲۵-مهدی غضنفری (صنعت، معدن وتجارت) ۲۶-محمود فرشیدی (آموزش وپرورش) ۲۷-لطف الله فروزنده (منابع انسانی-پارلمانی) ۲۸-رستم قاسمی (نفت) ۲۹-منوچهر متکی (امورخارجه) ۳۰-صادق محصولی (کشور-رفاه) ۳۱-عبدالرضا مصری (رفاه) ۳۲-حیدر مصلحی (اطلاعات) ۳۳-مصطفی محمد نجار (دفاع-کشور) ۳۴-محمدجواد محمدی زاده (محیط زیست) ۳۵-سیدمحمدرضا میرتاج الدینی (پارلمانی) ۳۶-مسعود میرکاظمی (بازرگانی-نفت) ۳۷-محمدناظمی اردکانی (تعاون) ۳۸-مجید نامجو (نیرو) ۳۹-فاطمه واعظ جوادی (محیط زیست) ۴۰-احمد وحیدی (دفاع) ۴۱-مرضیه وحید دستجردی (بهداشت) ۴۲-سیدمهدی هاشمی (کشور)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
عجب گیج شدم یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
آزاد کردن ناگهانی قیمت بنزین بدون زمینه سازی باعث اسیب های جبران ناپذیر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
ایران را صد سال عقب برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
ریس دولت نهم و دهم مردی بود که بیشتر زورش را برای قشر ضعیف جامعه زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
پرونده اختلاسگران تا به کجا رسیدگی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مردم از دولت قبل هم راضی نبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
همه ما تحت فرامین رهبریم
Iran (Islamic Republic of)
عبد روسیا
۱۷:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مگر نه اینکه توهر کشوری یکی فصلل الخطاب هست در کشور ماهم رهبری فصلالخطابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
من هم با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درود بر احمدی تژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
احمدی نژاد با مردم خوب تا نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
وعده ها و عملش یکی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ادم باید به سهمش راضی با شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد مرد عدالت احمدی نژاد ضمنا بیشتر این مدیران اخراجی بودند مردم یادشون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درودبراحمی نژاد عزیزاگه تمام دنیارا بگن دزدیدی ما بازم دوست داریم دکترررررر...
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
کاش مسئولین کشور ایران کمی حداقل کمی برای رفاه و اشتغال مناسب مردم ایران کاری انجام میداند.اگر اقای احمدی نژاد هم دلسوز مردم بود وقتی که رییس جمهور بود برای مردم کاری انجام میداد.مردم دیگه این نقش بازی کردن ها رو شناختن.اگر میخواید نظام جمهوری اسلامی ایران بمونه باید فقط به فکر مردم ایران باشید چون هیچوقت مردم عراق و سوریه در مواقع خطر پشت ما واینمیسن مطمئن باشید.این رو به مسئولین بگید خواهشا.من دلسوز این نظام هستم.برادر شهید هستم.فکر نکنید ضد انقلاب هستم.این حرف دل واقعی مردم هست.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
محمود جون رو کاری نداشته باشین.این عشق منه.کاری کرده کارستون تو این مملکت که مغول نکرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد داودآبادی
۱۲:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام دیر آمدید ( بیانیه دادید) ولی بازم خوب آمدید !
میگویند ضرر را از هرکجا جلویش را بگیری بازم منفعت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
عزیزمن8سال مملکت دستت بودهمین کاری کردی که الان دارندمیکنندتاخسرالدنیاوالاخره نشدی دهنت راببندبروزندگیت رابکن.یکی ازپشیمانان رای دهنده به این اقای دنیاطلب...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
اگه احمدی نزاد نبود توی روستای ما الان خیلی ها از گرسنگی مرده بودند یازیر اوارخانه های قدیمی مانده بودند درود براین مرد که حداقل پول نان نانواییه رابااین یارانه که تصویب کرددارند میدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
در عجبم از این مردم مثل اصلاح طلب ها باشید 30 سال به این مملکت گند زدن ولی هرگز پشت هم را ول نکردن شما ازان کسانی هستی که اگر برای مملکت اتفاقی بیفتد سریع جا میخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام مسکن مهر . سهام عدالت . یارانه .وام کم بهره به کشاورزان . ساده زیستی . در بین مردم بودن . سفر کردن به مناطق مردم کار کی بود حتما میخوای کار روحانی بود . اقای روحانی صد سالدیگه هم ریس جمهور باشه همه مشکلات میندازه گردن احمدی نژاد . احمدی نژاد مرد واقعییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مقدمه شو ک صحیح گفته شده واقعا.اقای احمدی نژاد اشتباهی ک کردن ب فرمان رهبری در مورد نامزدیشون درانتخابات عمل نکردن.وگرنه در قلب ملت ایران جای دارن علل خصوص مستضعفین ومحرومین.خداوندمنان توفیق روزافزون برای ایشان وارزوی سلامتی برای رهبری فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
غلام همت آن نازنینم
که کار خیر بی روی و ریا کرد

من از بیگانگان دیگر ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

گر از سلطان طمع کردم خطا بود
ور از دلبر وفا جستم جفا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
خدایا خودت راه درست رو نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درجریان اصول گرایی دیدیم هرکسی به نظام وانقلاب وفاداربود وضد استکبار وطرفدار مردم مستضعف از او حمایت میشود ولی کسی از این جریان فاصله بگیرد منفور میشود .خوب است جریان به اصطلاح اصلاح طلب کمی بفکر فرور رود وببیند آنها حمایتشان از خائنین به ملت کور کورانه وتعصبی هست .مثل جریان حمایت آنها از فتنه گران.--- ما با هیج کس عقد اخوت نبستیم هرکس وفادار به ولایت وشهدا بود وبرای رفاه مردم وپرهیز از اشراف گری اقدام کند با اوهستیم ولاغیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
شما نان به نرخ روز خوری اگه نیستی خودت واقعا درست معرفی کن تا معلوم شود غارتگر بیت المال و نان به نرخ روز خور نیستی
Iran (Islamic Republic of)
محمد جسینی نجف اباد اصفهان
۱۱:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
من به جناب دکتر دو دوره رای دادم وپشیمون نیستم اینانی که اکنون بیانه صادر می کنند وایشان را دشمن نظام و دشمن ولایت ایا خود واقعا ولایی هستند یا فقط حرفش را می زنند والله من یقین می دانم که اگر خدای نا خواسته در کشور جنگی صورت بگیرد اولین شخصی که اینان او را ضد ولایت می نامند برای دفاع از سرزمینم سینه سپر خواهد کرد به جای این بیانه ها بروید دست در دست هم دهید مشکلات مملکت را حل کنید ایشون نه منافق است ونه ارزش های نظام را زیر پا گذاشته او تقوای الهی دارد ومن به شخص به وجود ایشان افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد جسینی نجف اباد اصفهان
۱۱:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
من به جناب دکتر دو دوره رای دادم وپشیمون نیستم اینانی که اکنون بیانه صادر می کنند وایشان را دشمن نظام و دشمن ولایت ایا خود واقعا ولایی هستند یا فقط حرفش را می زنند والله من یقین می دانم که اگر خدای نا خواسته در کشور جنگی صورت بگیرد اولین شخصی که اینان او را ضد ولایت می نامند برای دفاع از سرزمینم سینه سپر خواهد کرد به جای این بیانه ها بروید دست در دست هم دهید مشکلات مملکت را حل کنید ایشون نه منافق است ونه ارزش های نظام را زیر پا گذاشته او تقوای الهی دارد ومن به شخص به وجود ایشان افتخار میکنم
Thailand
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
بی خود کردن به احمدی نژاد نامه نوشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
امیدواریم بخل وحسد وسیاست بازی گروههای سیایی را بخود اورد مگر احمدی نزاد چه خواسته حق هر سیاستمدارست که اظهار نظر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ما کاری نداریم فقط این تعاملی که تو کوچه و خیابان های ما به گوش میرسه فقط با ذره‌بین کسی قابل سنجشه که غذایش سیب‌زمینی لباسش ساده و قدیمی احساسات او کمیته امدادی و. ...
Netherlands
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
تمام مردم خوب میدانند که در شرایط امروز نباید آب به آسیاب دشمن ریخت ولی کسی که خدمت کرده با کسی که تو برجام مونده زمین تا آسمون فرقه فقط عمل کنید و به کشور و رهبری عزیزمون و مردم خیانت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
فقط قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
خودم.
۱۰:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
معلومه همشون از احمدی نژاد حساب میبرن.بهشون برسونید اگر تا الان کله پا نشدید بابت اینه که شاید هنوز وقتش نرسیده.سلیمان در اوج اقتدار ازراییل اومد جونشو طوری گرفت که تا مدتها فکر میکردن زندست تا موریانه ها عصاشو جویدن.کدوم مظلوم رو به حقش رسوندین تا حالا.از مردم بدبخت سوال کنید کی بر حقه نه اونایی که دستشون به دهنشون رسیده اونم از مال بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
خودم.
۱۰:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
معلومه همشون از احمدی نژاد حساب میبرن.بهشون برسونید اگر تا الان کله پا نشدید بابت اینه که شاید هنوز وقتش نرسیده.سلیمان در اوج اقتدار ازراییل اومد جونشو طوری گرفت که تا مدتها فکر میکردن زندست تا موریانه ها عصاشو جویدن.کدوم مظلوم رو به حقش رسوندین تا حالا.از مردم بدبخت سوال کنید کی بر حقه نه اونایی که دستشون به دهنشون رسیده اونم از مال بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
خدا همه را عاقبت بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دکتر مگه درزمان شما نبود دلار۷۰۰تومانی شد۴۵۰۰رابطه کشورمحدودشدباچندکشورعقب مانده آفریقایی گفتی این قعطنامه ها یه مشت کاغذ پاره کشور را به مرز نابودی کشیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دلار از رز ۳۰ هزار تومان می گذشت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
حرمت نان و نمکی که با هم خوردید را نگه دارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
احمدی نژاد با هرچی باشه دزد نیست، گرچه من بهش رای ندادم ولی مرد بزرگیه این مرد.
Iran (Islamic Republic of)
م....خ
۰۸:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ایناهمه اش فیلمی هست که سرمردم دارن درمیارن چه روحانی چه احمدی نژاد اینا دارن برای جیب خودشون دعوا میکنن دلشون برای کسی نسوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
انشا الله خداوند همه را عاقبت به خیر کنه،و بندگانی قدردان وشاکر ،ظلم ستیز و طرفدار مظلومان باشیم و دنباله رو حق وحقیقت باشیم و نه دنباله رو صاحبان قدرت و پول وشهرت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
احمدی نژادبا برداشتن یارانه ها همه رابیچاره کرد . همه چیز را گران کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دکتر احمدی نژاد هر چه باشد بهتر از آمریکا و اسرائیل ونفوذ آنها در کشوره ما همه چیز را دیدیم پس انتقاد های مختلف احمدی نژاد شرف داره به. ....
Iran (Islamic Republic of)
ALISHAHIN
۰۸:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مناظره علني برگزار شود .
ما الان به خودمونم شك داريم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
برادر محمود، تو کدام جبهه ای ؟ جبهه ما؟ یا جبهه دشمن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
شما کدوم طرفی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
برادر محمود، تو کدام جبهه ای ؟ جبهه ما؟ یا جبهه دشمن ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
انتخابات سال ۸۸ که خیلی دوست داشتنی بود حالا چی شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
خدا عاقبت همه مون را ختم به خیر کنه و حتی یه چشم به هم زدنی هم ما را به حال خودمون وا نگذاره.الهی آمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب گیج شدم یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
روحانی چه طرحهایی را اجرا کرد که ماندگار و به یادگار می مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
چقدر زود طرحهای بزرگ و نفت صد و پنجاه دلاری و اینهمه ساخت و ساز و مسکن‌های مهر و تنظیم انرژی و پیشرفت اتمی و سایت فردو یادتان رفت
Germany
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
اون پروژه هایی که به ایشون منتسب کردی هم جای حرف داره. ولی نفت صدوپنجاه دلاری رو کجای دلم بزارم اونم ربط میدی به این آقا.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دادگاه علنی برگزار شود تا مردم حرفشان بشنوند وخود قضاوت کنند و این از درخواستهای آنهاست .ابهامات رفع می شود.
Germany
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
رد ياتأييد احمدي نژادبايد در انتخابات اتفاق مى افتادشواهد نشان مى دهد كه اگر امكان حضور درانتخابات برايش ممكن مى شد رأي مى آوردواين يعنى برحق بودن مواضع او از نظرمردم
اگررأى نمى آوردقانع مى شدكه نقدهاى جدى به اووارد است وخودرامظلوم نمى ديد اما متأسفانه ديديم كسانى براى رياست جمهورى تأييد شدند كه حتی خودشان هم به خودشان رأى ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
نظر ایشان در مورد کاری که با بقایی شد چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ولی احمدی نژاد نبود شما هم نبودید که حالا بیانیه بدهید.
Germany
ناشناس
۰۵:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درودبرشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
اونوخ ميگن چرا تو مملكت حزب پا نميگيره
Netherlands
امیر
۰۳:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
توی این اوضاع به هم ریخته ی مملکت بجای اینکه مسولین دست به دست هم بدن و برای رفع مشکلات مردم و مملکت تلاش کنن برای بهتر شدن وضع جامع فکری بکنن، امدن برای هم خط و نشان میکشن کارهای نسنجیده همدیگرو برای مردم افشا میکنن، اخه مردم هم امیدشون برای رفع گرفتاریهاشون بی کی باشه، توی یک جامعه اگه مردم نتونن به مسولینشون اعتماد بکنن باید به کی و کجا اعتماد بکنن، خدا خودش یه چاره ای به حال این مردم گرفتار بکند که مردم جز خدا دیگه کسی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
من عاشق احمدی نژادم اماتازمانیکه دراطاعت ازخط وفرماندهی رهبرم وسپاه پاسداران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
در نظرت تجدید نظر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
من عاشق احمدی نژادم اماتازمانیکه دراطاعت ازخط وفرماندهی رهبرم وسپاه پاسداران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
خط رهبری بله
Germany
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
امید واریم ایشان به مسیر انقلاب برگردند و با درک شرایط و واقع بینی مصالح کشور و نظام را فدای یکی دو نقر مجرم نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دادگاه این دو نفر علنی برگذار شود تا شفافیت ایجاد گردد ثانیا اگر مجرمند باید تاوان آن را بپردازند و اگر اتهامات آنها واهی است اعادیه حیثیت گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
بیشترشون اخراجی بودند
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۲:۰۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
تو این وصیعیت احمدی نزاد چی میخواد ؟ اخه الان وقت این کارها و این حرفهاست؟
چرا اون موقع رییس جمهور بود این کارها را انجام نداد این حرفها را باز گو نکرد جای تعجب است باید از شهدا و شهدای حرم خجالت بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
راست میگید یه فکری به حال مردم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
من یکی ازدوستداران آقای احمدی نژادهستم.وازدولت وی راضی بودم.وهستم.تاریخ همیشه بهترین گواه بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا موسوی
۰۱:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
احسنتم.
الحمدلله رب العالمین علی هذه النعمة
خدا خیرتان بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
خانواده ۲ شهید
۰۱:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب دنیای بی رحمی شده اکثر اینها به برکت دکتر احمدی نژاد شناخته شدن الان نمکدان میشکنن
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۱:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
برا ما فرهنگیان کاری نکردی که الان حمایتت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
اتفاقا برا فرهنگیا خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مگه چی گفته احمدی نژاد ؟؟؟؟؟
چرا شفاف نمیگید ؟؟؟؟؟؟
برائت از چی کردن اینا ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
حق با احمدی نژاده امضاکنندگان شکر زیادی زدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
احمدی نژاد عشقه خدا نگهدارش باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی گرایلی
۰۰:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درود بر شرف احمدی نژاد کسی که یارانه و سهام عدالت را برقرار کرد کسی که با قشر مستضعف بود و ارز را در زمان خودش مهار کرد الان صرافیها از دادن ارز هم خودداری میکنند پس خواهشا نگید این دولت واسه این ملت کاری کرده .. واقعا بدا بحال کسانیکه سرشان را مثل کبک در برف کرده اند و خون مستضعفین را می مکنند بدانند سرانجام شومی در انتظارشان خواهد بود صبر خدا هم حدی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
آقای احمدی نژاد. من شخصی هستم که ۲ بار به شما رای دادم و بارها به خواهرزاده شما گفتم اگه آقای احمدی نژاد ۱۰۰۰بار دیگه کا ندید ریاست جمهوری بشه بهشون رای میدم. توروخدا بر خلاف رهبری و مصالح کشور صحبت نکنید. ما شک نداریم حرفهای شما عین واقعیته اما گفتنش به صلاح کشور نیست. از شما خواهش میکنم کاری نکینید مردم روی اظهارات نادرست مخالف هاتون رای مثبت بزارن. خواهش میکنم. ارادتمند شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
اول تکلیف خودت را با خود روشن کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
تو این مملکت دقیقا کی راست میگ کی دروغ
گیج شدیم بابا
Iran (Islamic Republic of)
عادل عارفی
۰۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
۴۳ وزیر فقط به واسطه ی احمدی نژاد بود که آدم حساب شدند و اگر بیایند در جمع مردم براخودشون هم ثابت میشه که چقدر منفور و زبونند ،اونا توصیه به خودشون کنند نه به دکتر بزرگوار ا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
مفت خورها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
آفرین بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
خیلی عالی
Germany
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
شعارها و وعده های بر زمین مانده و فرصت سوزی ها، اشرافی گری و روحیه امتیازطلبی، وام ها و حقوق های نجومی، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تضعیف تولید ملی، رکود و بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و نوسانات نرخ ارز، منزوی ساختن نیروهای جهادی و سرمایه های انسانی کشور، دامن زدن به دو قطبی های کاذب، حاشیه سازی و القائات ناصواب در حوزه های اعتقادی و فرهنگی، تحقیر منتقدان و دلسوزان، زیر سؤال بردن اقدامات ارزنده و خدمات ماندگار خادمان مردم، فرافکنی ضعف ها، پذیرش و عمل به نسخه های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی غرب همچون سند 2030 و... بخشی از نتایج بی تدبیری هاست
همه این موارد ناشی از خود خواهی ها و خود برتربینی همین شماها بوده است . خودتان را بی خود تبرئه نکنید شما ها دروغهای احمدی نژاد را پوشش میدادید و هر انتقادی را مخالف اسلام و نظام قلمداد میکردید.
Germany
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
شعارها و وعده های بر زمین مانده و فرصت سوزی ها، اشرافی گری و روحیه امتیازطلبی، وام ها و حقوق های نجومی، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تضعیف تولید ملی، رکود و بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و نوسانات نرخ ارز، منزوی ساختن نیروهای جهادی و سرمایه های انسانی کشور، دامن زدن به دو قطبی های کاذب، حاشیه سازی و القائات ناصواب در حوزه های اعتقادی و فرهنگی، تحقیر منتقدان و دلسوزان، زیر سؤال بردن اقدامات ارزنده و خدمات ماندگار خادمان مردم، فرافکنی ضعف ها، پذیرش و عمل به نسخه های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی غرب همچون سند 2030 و... بخشی از نتایج بی تدبیری هاست
همه این موارد ناشی از خود خواهی ها و خود برتربینی همین شماها بوده است . خودتان را بی خود تبرئه نکنید شما ها دروغهای احمدی نژاد را پوشش میدادید و هر انتقادی را مخالف اسلام و نظام قلمداد میکردید.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
کاربسیارشایسته وبجایی کرده اندشایداحمدی نژادبه خودآید!
Netherlands
سلمان
۲۳:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
ای بابا
کشور ما تبدیل شده ب یه دوقطبی وحشتناک ک فقط دنبال این هستن ک همدیگه رو نابود کنن
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۳:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
همیشه تو قلب فقرا هستی احمدی نژاد.از ته دل میگم خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۲۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
علئ برکت الله
France
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
به نظر من زندانی شدن بقایی سیاسی است
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
ما اگر به احمدی نژاد در دوره اول رای به خاط این بود که خودرا خادم ملت و میهن معرفی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
چند نفر به یک نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
دیگه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
اقاي احمدي نژاد واقعا باعث تاسف هست كه شما خودتان ومصالح كشور را فداي دو نفر ازدوستانتان ميكنيد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
بیزحمت اگه میشه یه مناظره از این عالیمقامان با احمدی نزاد ترتیب بدید//با تشکر از برنامه خوبتان//مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
دوستت داریم محمودخان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
البته محمود خان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
آقای احمدی نژاد رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۲:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام.خدا قوت
Romania
صبا
۲۲:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
اقای احمدی نژاد نمیدونم شما ادم درستی هستی یا نه اما الان مردم یکم انسانیت و همدردی از شما مسولین میخوان و این که ما مردم حیوان نیستیم وفهم وشعور داریم خوب رو از بد تشخیص میدیم کاری نکنید که ابروی کشورم که این همه خون بچه های پاک پاش رفته پایمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
طفلی احمدی نژاد
ادم دلش میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
آفرين به موقع بود البته بعضي معتقدند كاش زودتر اين اقدام انجام ميشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
من خودم دلخوشی از اقای احمدی نژاد ندارم! ولی بنده خدا چقدر مدیره ادم فروش داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
الان مثلا اینا خودشونو مبرا کردن با این کارشون،نون به قیمت روز خوردن یعنی این،متاسفم برا شماها که اسمتون یه زمانی جز سران کشور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
چی گفتی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
بیانیه خوب ومتینی است وخوب بودزودترداده میشدشایدموثرترواقع میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
درود بر نیروهای انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
خواهشن حزب گرایی و ۲دستگی رو بذارید کنار وبه فکر ما کارگرا هم باشید بخدا چندین وقته که بیکارم با وجود خانواده و خرج ومخارج زندگی نمیدونم چه خاکی باید به سرم بریزم
۱۲
آخرین اخبار