سرهنگ پاسدار اسحاق موحدیان با بیان اینکه دفاع مقدس ما یک گنجینه است گفت: ۸ سال دفاع مقدس انعکاس عاشورای حسینی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار اسحاق موحدیان پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت و راوی دفاع مقدس در جمع پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس توانست روح اسلام انقلابی را در جامعه اسلامی تزریق کند گفت: دفاع مقدس توانست اسلام را از سطح به عمق بکشاند.

او با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد تمام عزت‌های دینی را در قالب دفاع مقدس به جهان عرضه کنیم افزود: اسلام انقلابی ما امروز آمریکا را عصبانی کرده است و استکبار را به لرزه درآورده است.

بیداری اسلامی در جهان از برکات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است

سرهنگ موحدیان با بیان اینکه جنگ تحمیلی هدف دشمن برای از بین بردن انقلاب بود تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی در جهان اسلام از برکات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان یک آیینه تمام نما مورد قبول مردم ایران و استقبال آزادگان جهان قرار گرفت با توجه به فرمایش امام راحل (ره) گفت: ما توانستیم انقلابمان را در جنگ تحمیلی به دنیا صادر کنیم.

او با بیان اینکه فرماندهی و رهبری امام خمینی در جنگ تحمیلی از ویژگی‌های مهم دفاع مقدس بود افزود: سپاه، بسیج، جهادسازندگی، روحیه بسیجی و حضور روحانیت در جنگ نیز از دیگر ویژگی‌های خاص دفاع مقدس بود.

این راوی دفاع مقدس در پایان سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران رزم خود در دفاع مقدس و سیره شهیدان باکری و صیاد شیرازی پرداخت.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.