این لوازم‌التحریر در راستای حمایت از رونق تولید، کاملاً ایرانی است و با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و رئیس بنیاد برکت در محلات اسلامی شهر شاهرود توزیع شد.

در آستانه سال تحصیلی جدید۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شاهرود اهدا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین ابوذری مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس، با اشاره به تهیه ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند محلات اسلامی و روستا‌های کم‌برخوردار شهرستان شاهرود گفت: به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به همت خیرین و بنیاد برکت و بسیج سازندگی، ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.

او افزود: این لوازم‌التحریر در راستای حمایت از رونق تولید، کاملاً ایرانی است و با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و رئیس بنیاد برکت در محلات اسلامی شهر شاهرود توزیع شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه کمک به نیازمندان و محلات کم‌برخوردار در این شهرستان در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: اهدای جهیزیه به ۴۰ زوج جوان نیازمند نیز در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و سپاه استان انجام خواهد شد.

ابوذری اظهار داشت: اعزام اکیپ‌های درمانی و پزشکی به محلات اسلامی با همکاری بسیج جامعه پزشکی شاهرود نیز از دیگر اقدامات در هفته دفاع مقدس برای خدمت‌رسانی به مردم که، ولی نعمتان ما هستند، انجام خواهد شد.

انتهای پیام / م

توزیع لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال  در شهرستان شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار