به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه مشترک پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی در شهرستان نهبندان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند, بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در جلسه مشترک پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی  گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در پاسداری و پاسداشت ارزش‌های نظام اسلامی است.

او افزود: در این شهرستان دغدغه‌هایی وجود دارد که می‌توانیم کنار هم قرار بگیریم و با مشارکت مردمی و مسئولین همه با یک نگاه یک مسیر را طی کنیم.

بیکی ادامه داد: فرهنگ زیر بنای توسعه کشور می‌باشد چرا که هرجایی که مسائل فرهنگی دچار نقصان شود آنگاه در همه حوزه‌ها دچار ضعف خواهیم شد.

فرماندار شهرستان نهبندان ادامه داد: اگر قرار است توسعه و پیشرفت و ارتقایی در هر سطحی اتفاق بیفتد ابتدا باید مسائل فرهنگی را حل کنیم.

او تصریح کرد: بسیاری از موضوعاتی که ما بعنوان آسیب اجتماعی به آن نگاه می‌کنیم حاصل عدم توجه در یک بازه‌های ویژه به مسائل است که ما داریم.

بیکی اظهار کرد: امروزه ما معتقدیم که تکنولوژی و استفاده از ابزار‌هایی که در اختیار بشریت قرار گرفته بعنوان یک جزء لاینفک زندگی است که باید خودمان را به شکل مرسوم که در همه جا بیان می‌شود همگام و همراه کنیم.

جلسه مشترک پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی شهرستان نهبندان به ریاست بیکی فرماندار نهبندان و با حضور حجت الاسلام احمد رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی و مدیران ادارات فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام / ط آ

پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی  در شهرستان نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.