حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌هاگفت: بازنگری در دروس معارف و توجه به فضای مجازی، از سیاست‌های اصلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع روسای دانشگاه‌های خراسان شمالی با اشاره به فهم دقیق از وضعیت آموزش عالی در کشور و استان‌ها که اولویت اصلی این نهاد است گفت: تامین محتوای مناسب، جزء سیاست‌های اصلی است که در این باره، دروس معارف از نظر محتوا، سرفصل، تهیه متون، توجه به فضای مجازی با همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها و مسائل و نکات اختصاصی و بازنگری در شیوه ارائه، از رویکرد‌های جدید است.

حجت الاسلام رستمی افزود: وظیفه همه مسئولان، کار جهادی و بی وقفه برای پیشبرد اهداف در دانشگاه هاست که با برنامه ریزی دقیق و صحیح به حوزه‌هایی از جمله اشتغال، نشاط و امید در جوانان کمک کنند.

اوبا اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: اگر مسئولی در زمینه کاری خود به نقطه‌ای برسد که مشکلات دیگران را مشکل خود بداند و در رفع آن تلاش ویژه کند، مشکلات جامعه به سرعت برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی امروز از مراکز عالی آموزش استان بازدید کرد و با روسای آموزش عالی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دیدار کرد.

انتهای پیام/ ر

تامین محتوای مناسب، از سیاست‌های اصلی دانشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.