رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تاکنون ۷۱ مورد ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و مواردی هم تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در شورای صیانت از حقوق بیت المال با بیان اینکه تاکنون ۷۱ مورد ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و مواردی هم تخریب شده است، گفت:با تخریب این ساخت و ساز‌ها، ۱۰ هکتار از حریم رودخانه‌ها آزاد خواهدشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: باید ساخت و ساز‌ها در حریم رودخانه‌ها تخریب شوند و کسانی که در این زمینه متضرر می‌شوند باید خسارت خود را از کسانی که مجوز ساخت و ساز داده اند، بگیرند.

او با اشاره به مصوبه انسداد چاه‌های غیرمجاز هم گفت: در حوزه چاه‌های غیرمجاز به متولیان آن‌ها مهلت داده ایم تا کنتور نصب کنند که در غیراین صورت این چاه‌ها مسدود خواهدشد.

رییس کل دادگستری استان گفت: همه وظیفه داریم این سرمایه‌ها را برای نسل آینده حفظ کنیم و متاسفانه در گذشته کوتاهی‌هایی شده است و با متخلفین برخورد خواهدشد.

حجت الاسلام قدرتی درباره پروژه مروارید شهر محمدیه هم گفت: این پروژه مدت هاست متوقف شده است و باید کارگروهی در این زمینه تشکیل و کاربری اراضی مشخص شود و همچنین حق و حقوق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این پروژه داده شود.

قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم در این جلسه گفت:مطمئنا از همه رودخانه‌های استان و تصرفات انجام شده بازدید می‌شود و همچنین احتمال خطر بارندگی‌ها برای استان را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

باید ساخت و ساز‌ها در حریم رودخانه‌ها تخریب شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.