حکم تخریب بنا‌های غیرمجاز در حاشیه رودخانه رزجرد در استان قزوین از سوی دستگاه قضایی صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: حکم تخریب بنا‌های غیرمجاز در حاشیه رودخانه رزجرد در استان قزوین از سوی دستگاه قضایی صادر شده است و تخریب و قلع و قمع با حکم قضایی به زودی عملیاتی خواهد شد.

ملکی افزود: حدود ۲۰۰ مورد تصرف غیرقانونی در حریم رودخانه‌های استان شناسایی شده که برخورد با آن‌ها مستلزم دستور مقام قضایی است.

وی گفت: ۸۸ مورد از تصرفات، مربوط به بنای مسکونی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان افزود: رفع تصرفات حریم و بستر رودخانه ها، دستور مقام قضایی بر مبنای درخواست وزارت نیروست که از ابتدای امسال و به دنبال وقوع سیل صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هم گفت: هر سازمان و اداره‌ای مکلف به حفظ بیت‌المال مربوط به حوزه خود است و اگر حقوق بیت‌المال بر اثر قصور مدیران تضییع شود باید پاسخگوی دستگاه قضا باشند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها باید با نگاه خدمت‌رسانی به مردم همراه باشد افزود: در موضوع دریاچه اوان، نباید صرفا به نصب تابلو در محدوده آن اکتفا کرد بلکه باید برای حفظ امنیت مردم و مسافران حفاظ‌کشی شود.

وی درباره اختلافات مدیریتی هم گفت: اختلافات میان ادارات باید در استانداری حل شود و تنها زمانی که به نتیجه نرسد باید در شورای حفظ حقوق بیت المال پیگیری شود.

انتهای پیام/ک

نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در قزوین 

برچسب ها: دادگستری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.