مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: امیدواریم پروژه‌های بازسازی تاسیسات آب روستایی خسارت دیده در سیل لرستان طی ۳ ماه آتی به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: امیدواریم پروژه‌های بازسازی تاسیسات آب روستایی خسارت دیده در سیل لرستان طی ۳ ماه آتی به اتمام برسد.

 کاکاوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زیرساختی تخریب شده در سیل لرستان با اشاره به اینکه دو مرحله سیل در ۵ و ۱۲ فروردین ماه سال جاری در لرستان داشتیم، اظهار داشت: ۹۶۴ روستا و ۴۰ درصد جمعیت روستایی در جریان سیلاب دچار مشکل آب شرب شد.

او با بیان اینکه در فاصله زمانی کمتر از ۲ هفته کل روستا‌ها را از آب بهره‌مند کردیم و مشکل برطرف شد، تصریح کرد: خسارت وارد شده ۲۶۲ میلیارد بود و اعتبار تخصیص یافته برای جبران خسارت وارد شده به حوزه آب روستایی ۲۰ میلیارد است، یعنی ۸ درصد مبلغ خسارت که خیلی ناچیز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با تاکید بر اینکه کل اعتبار جبران خسارتی که به حوزه آب روستایی کشور داده شده ۹۰ میلیارد بوده است و لذا مبلغ اعتبار اختصاص یافته به لرستان کم نبوده است، افزود: امروز نیز ۱۷ پروژه جدید آغاز می‌شود که ۶۰ میلیارد از محل‌های مختلف استانی و ملی و سیل برای این پروژه‌ها تامین اعتبار شده است.

کاکاوند یادآور شد: در دو هفته آینده اولین افتتاح را خواهیم داشت و امیدواریم در بازه زمانی ۳ ماهه تمام پروژه‌ها به اتمام برسد.

انتهای پیام/ر

 اتمام پروژه‌های بازسازی تاسیسات آب روستایی لرستان طی ۳ ماه آتی

برچسب ها: وزارت نیرو ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.