حمیدرضا پیوندی گفت : متصدیان پسماند زباله شهری مردم را تا پایان سال ۹۸ در طرح حمل زباله خشک از درب منازل آموزش می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح جمع‌آوری پسماند خشک سمنان با همراهی و استقبال خوب مردم روبرو شده است، گفت : این‌که این طرح از ۱۵ شهریور ۹۸ در سمنان آغازشده تا پایان سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

او بابیان اینکه این طرح با دربگیری تمام مناطق شهری در دست اجرا است، افزود: آموزش‌های لازم به‌منظور گسترش این فرهنگ تا پایان سال به خانواده‌ها داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان بابیان اینکه مردم و همراهی‌شان با این طرح رکن اصلی و محوری پسماند زباله‌های خشک در هر شهری است، بیان کرد: موفقیت طرح اجراشده در سمنان موسوم به خودروی مخصوص جمع‌آوری پسماند خشک درگرو همکاری همه شهروندان است.

پیوندی گفت: در این طرح شهروندان سمنانی می‌توانند پس از جمع‌آوری زباله‌های خشک خانه، با خودروی مربوطه که قبل از آن با دریافت کارت هوشمند پسماند شهری کد اشتراک آن اعلام می‌شود، تماس بگیرند و نسبت به تحویل زباله‌ها اقدام کنند.

او بابیان اینکه مردم برای حضور در این طرح بزرگ باید کارت مدیریت پسماند را دریافت کنند، گفت: آموزش‌های لازم توسط آموزشگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان به مردم داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

طرح جمع‌آوری پسماند خشک از ۱۵ شهریور ۹۸ در سمنان آغازشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.