فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از اجرای بیش از ۹۵ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ پاسدار پور قربان فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به  اجرای بیش از ۹۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: این برنامه‌های فرهنگی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج پایگاه‌های بهشهر و همچنین با همکاری ادارات و نهاد‌های اجرایی این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

پورقربان برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به‌ عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های تدوینی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد و افزود: تمامی این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و انتقال رشادت‌های جوانان دهه شصت به نسل سوم و چهارم دانست.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از اهداف مهم اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، انتقال رشادت‌های شهدا و رزمندگان دهه ۶۰ به مدارس است تا شهدا و اهداف آن‌ها به دانش آموزان گوشزد شود.
او از یادواره شهدای ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر گفت و افزود: در چهارم مهرماه امسال یادواره شهدای بهشهر، سالگرد آیت الله جباری (ره) و همچنین سالروز شهادت شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/س

اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در بهشهر

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.