مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت:سال ۹۸ سال رشد و شکوفایی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به این که مدارس علوم دینی استان از لحاظ آموزشی جایگاه قابل قبولی بین سایر استان‌های کشور دارند گفت: امیدواریم در سال جدید فصل جدید شکوفایی و رشد در حوزه‌های علمیه استان ایجاد شود.
 
آیت ا... اعرافی بر افزایش برگزاری نشست‌های تخصصی آموزشی مدیران حوزه‌های علمیه با نهاد‌های مختلف فرهنگی و آموزشی خصوصا مدارس تاکید کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه بر ارتباط بیش از پیش حوزه‌های علمیه با جامعه و خصوصا قشر دانشگاهی تاکید کرد.
 
حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه‌های علمیه واحد برادران استان نیز در این جلسه گفت: بیش از ۴ هزار و ۷۴۱ طلبه در قم و آذربایجان غربی از این استان وجود دارند.
 
همچنین در این جلسه حکم ریاست شورای عالی حوزه‌های علمیه استان به حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اهدا شد و احکام سایر اعضای این شورا نیز از طرف آیت ا... اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور ارائه شد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به ارومیه

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.