نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران اسلامی تنها با تکیه بر اصل مقاومت توانسته در ۴۰ سال گذشته با عزت و اقتدار بماند و از این پس نیز مقاوم و استوار مسیر انقلاب را ادامه می‌دهد.

مقاومت رمز اقتدار و عزت امروز مردم ایران اسلامی است/ افول آمریکا نزدیک استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز عید سعید فطر تقوا را اساس و معیار نجات انسان و سعادت بشریت در دنیا و آخرت دانست و گفت: باید سعی کنیم حالات معنوی خود را که در ماه ضیافت الرحمان کسب کرده ایم در طول ماه های دیگر نیز حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به حضور پر شور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز های جمعه افزود: نماد تدین و معنویت ملت بزرگ ایران شرکت در همین اجتماع های عظیم دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: شرط پیروزی در صحنه های مختلف استقامت و پیروزی است و این راهیست که امام خمینی ره برای ما ترسیم کرده است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: قرآن کریم نیز شرط استمداد الهی را مقاومت در برابر دشمنان و مستکبران عالم می داند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: افول موریانه ای بهترین جمله ایست که رهبر معظم انقلاب برای اضمحلال و نابودی آمریکای جهان خوار استفاده کردند.

حجت الاسلام قاسم خانی مدیر حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه نیز به عنوان سخنران پیش از نماز عید سعید فطر مطالبی در خصوص عظمت عید بندگی و اطاعت الهی عید سعید فطر بیان کرد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نماز عید سعید فطر در ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.