رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت:سیستم‌های نظارتی هوشمند با سرعت و وسعت بیشتری در معابر و خیابان های شهر و استان اصفهان نصب خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در آئین معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، سرهنگ محمدی رئیس جدید پلیس راهور به اولویت آموزش در ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک اشاره کرد و افزود: معابر و خیابان‌های شهر و استان اصفهان با وسعت بیشتری مجهز به سیستم‌های نظارتی هوشمند خواهیم شد.

او بیشترین تلفات و تصادفات شهری را عابران پیاده و موتورسواران دانست گفت: برای این دو گروه برنامه ویژه‌ای داریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این آئین میانگین تلفات جاده‌ای کشور را از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۲۱ کشته بیان کرد و گفت: این آمار برای استان اصفهان ۲۰ کشته اعلام شده که این میزان برای اصفهان شایسته نیست و باید در کنار جاده و ایمنی خودرو، فرهنگ رانندگی نیز ارتقا یابد.

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به حجم ترافیک جاده‌ای در روز‌های پایانی تعطیلات تابستان افزود: برای برقراری نظم و امنیت در این ایام، پلیس تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده و از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار هم در این مراسم با اشاره به اهمیت حمل و نقل بار و مسافر و حساسیت جاده‌ای استان اصفهان گفت: این استان در چهار راه ترانزیتی کشور قرار گرفته و نیاز است با برنامه ریزی لازم، تصادفات و تلفات جاده‌ای استان به حداقل برسد.

غلامی با بیان اینکه استان اصفهان جزو ۵ استان برتر در تصادفات و تلفات جاده‌ای است گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته هنوز به چشم انداز کاهش ۱۰ درصدی تصادفات نرسیده ایم.

در این آئین سرهنگ محمدی به عنوان رئیس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی استان معرفی و از سرهنگ رضایی رئیس پلیس راهور قبلی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

آئین معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.