مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

نجات پسر بچه ۴ ساله از داخل چاه

نعمت سیدی مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری بادرود اظهار کرد: در پی تماس والدین یک کودک با سامانه ۱۲۵، مبنی بر سقوط فرزندشان درون چاه، نیرو‌های آتش نشانی شهرداری بادرود بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری بادرود گفت: به علت بی‌توجهی و بی‌احتیاطی پسر بچه چهار ساله‌ای در هنگام ورود به حیاط منزل به درون چاه چهار متری سقوط کرده بود.

سیدی افزود:آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و با دقت و سرعت لازم وارد چاه شده و با رعایت نکات ایمنی کودک را نجات دادند.

او گفت: ماموران آتش نشانی این پسر بچه را که از ناحیه دست و پا دچار آسیب جزیی شده بود از درون چاه خارج کرده و با کمک آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شد.
 

یک کشته و دو مصدوم در تصاف جرقویه سفلی

سروان قجاوند فرمانده انتظامی جرقویه سفلی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۱ صبح امروز، یک دستگاه خودروی سواری پراید با سه سرنشین مرد در ۱۵ کیلومتری شهر نیک آباد واژگون شد و یکی از آن‌ها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگری هم که مصدوم شدند، راهی بیمارستان شدند.

سروان علی قجاوند افزود: علت دقیق حادثه هنوز از سوی کارشناس راهنمایی و رانندگی اعلام نشده، ولی به نظر می‌رسد سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت حادثه بوده باشد.

او گفت: باتوجه به افزایش بار ترافیکی مسیر جرقویه به سمت اصفهان در ایام تعطیلات سال، به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با صبر و بردباری رانندگی کنند.

این دومین مورد واژگونی خودرو و فوت سرنشین در ۱۰ روزه گذشته در همین مکان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.