رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: راهنمایی و رانندگی از ابتدای ماه محرم ترافیک خیابان‌های منتهی به مساجد و تکایا را مدیریت کرده و از امشب تا پایان شام غریبان به شکل ویژه و با تمام نیرو خیابان‌های شهرستان اصفهان را تحت نظارت خواهد گرفت.

اوادامه داد: از ساعت ۸ امشب در مسیر خیابان احمد آباد به ولیعصر، میدان شهید غازی به گلستان شهدا، تقاطع میر و شیخ صدوق به چهارراه نظر و خیابان پارک باران به کمال اسماعیل با توجه به ازدحام جمعیت عزاداران، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در خصوص کنترل ترافیک ایام تاسوعا و عاشورا افزود: با بسته شدن برخی از خیابان ها، ترافیک سنگین در مسیر‌های جایگزین ایجاد می‌شود. ما از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از ترافیک کاذب تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند، با این کار مسیر برای تردد خودرو‌های امدادی و افرادی که مجبور به استفاده وسایل نقلیه شخصی خود هستند باز خواهد بود.

سرهنگ چلمقانی در خصوص محدودیت تردد در روز عاشورا و تاسووعای حسینی گفت: صبح روز عاشورا با حضور و حرکت حداکثری هیئات به سمت میدان امام خمینی (ره) همراه خواهد بود، به همین علت محدودیت‌ها در اطراف میدان امام خمینی (ره) افزایش و توسعه پیدا می‌کند. همچنین شب عاشورا از تقاطع عاشق اصفهانی به سمت حرم زینبیه (س) محدودیت مطلق ترافیکی داریم.


انتهای پیام/م
 

اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار