مهم‌ترین حوادث امروز دهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

گیتار‌های میلیاردی به مقصد نرسید

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان "اصفهان" حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۳ گیتار خارجی که زیر صندلی و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شد.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

توزیع مواد مخدر با موتورسیکلت سرقتی

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: ماموران گشت یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و آن را استعلام کردند.

او افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت مسروقه است که بلافاصله توقیف و در بازرسی بدنی از سارق مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجوئی‌های پلیس به توزیع مواد افیونی بین جوانان با این موتورسیکلت مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
 

انهدام باند سارقان میلیاردی منزل در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از چندین منزل در غرب شهر اصفهان، پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود موفق شدند ۳ سارق را که اقدام به این سرقت‌ها کرده بودند شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده به سرقت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال از منازل مردم در منطقه غرب اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه سواری تیبای سرقتی نیز کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از مردم خواست، برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.
 

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق درنائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران پاسگاه چوپانان و پلیس یگان تکاوری اصفهان حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور "چوپانان" به ۲ دستگاه کامیون بنزکه قصد تغییر مسیر به سمت نائین را داشتند مشکوک وآن‌ها را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۵۸ هزارو ۸۷۰ نخ سیگارخارجی، ۸ دستگاه تلوزیون و یک دستگاه ماشین لباس شویی خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ راننده در این رابطه اظهار داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

واژگونی ال ۹۰ با یک کشته و ۳ مجروح در اصفهان


سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از واژگون شدن یک دستگاه سواری ال ۹۰ در کمربندی جنوبی "یزدان شهر" و فوت یک نفر و مجروح شدن ۳ فرد دیگر خبر داد.

او ادامه داد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک سواری ال ۹۰ در کمربندی جنوبی "یزدان شهر" بلافاصله گشت انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان که جوانی ۱۶ ساله بود متاسفانه فوت می‌کند و دست یک سرنشین دیگر که دختری ۹ ساله است از ساعد به پایین قطع و راننده و دیگرسرنشین نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از رانندگان خواست که با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب اکیدا خودداری کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.


انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.