شهردار اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه امسال سرفاصله زمانی مترو دقیق‌تر و زمان پایان فعالیت آن به گونه‌ای تنظیم خواهد شد تا در تردد دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید تا چند روز آینده، اظهار کرد: اول مهر به عنوان آغاز سال تحصیلی برای شهر و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به طور طبیعی آینده شهر و کشور همچنین سرنوشت مردم در دست کسانی است که هفته آینده راهی مدرسه و دانشگاه‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه شهرداری تلاش کرده در کنار سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای این اتفاق ویژه آمادگی لازم را داشته باشد، افزود: متروی اصفهان و حمل ونقل عمومی امکانات لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم کرده و آمادگی کامل دارد.

شهردار اصفهان ادامه داد: از دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده آن‌ها انتظار می‌رود در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند، زیرا داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و با مشارکت و همراهی همه تضمین‌شدنی است.

او با اشاره به زمان فعالیت مترو همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری سرفاصله زمانی مترو دقیق‌تر و زمان پایان فعالیت آن به گونه‌ای تنظیم خواهد شد تا در تردد دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان سال تحصیلی توأم با بهره‌وری و بهروزی داشته باشند.

او با بیان اینکه سال گذشته ایده‌ها و نظرات خوبی از سوی دانش آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری اصفهان منعکس شد، گفت: در سال جاری نیز منتظر ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان هستیم تا در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند.

شهردار اصفهان با اشاره به دیدار مردمی با شهروندان ساکن در منطقه ۱۳، خاطرنشان کرد: هفته آینده به همراه شورای معاونان شهرداری در جمع مردم منطقه ۱۳ حضور خواهیم داشت، با شهروندان این منطقه گفتگو می‌کنیم و ایده‌ها و نظرات و مشکلات آن‌ها را می‌شنویم.

او ادامه داد: مردم ساکن در منطقه ۱۳ در هفته جاری می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir وارد کنند.

نوروزی ابرازی امیدواری کرد: حضور شورای معاونان در منطقه ۱۳ مانند حضور در منطقه ۹ لبخند رضایت را بر لب مردم این منطقه بنشاند.

انتهای پیام/م

 

حضور شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.