مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۶ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روشنبه ۱۶ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستان سارق سیم برق در مسجدسلیمان بسته شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل برق و منزل در برخی مناطق این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره کابل برق و منزل در شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: با دستور مقام قضائی، متهم روانه زندان شد.

این مقام مسئول ادامه داد: توجه به توصیه‌های پلیس و انجام اقدامات پیشگیرانه، مجرمان را از رسیدن به اهداف شومشان باز خواهد داشت.

 باند سارقان منزل در ماهشهر منهدم شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری  سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران مبارزه با سرقت ماهشهر اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت منزل تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل و ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل قضائی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار