مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۳ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۳ شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله کالای قاچاق در ایستگاه پلیس بندر ماهشهر

سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق فرماندهی انتظامی بندر ماهشهر با رصد و کنترل دقیق محور هندیجان به بندر ماهشهر یک دستگاه کامیون و ۳ دستگاه وانت پراید حامل محموله بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۶۲۶ طاقه پارچه خارجی، یک هزار و ۲۷ ثوب البسه و ۲ دستگاه یخچال فریزر فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری ۱۳ قاچاقچی و سارق در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشی بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در شهرستان رامشیر به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ۱۳ نفر از عاملان توزیع موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، که در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقادیری اموال سرقتی و ۳ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، همچنین متهمان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو، منزل، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شهبازی در ادامه افزود: به منظور اجرای این طرح ۶ خودرو و ۸ موتورسیکلت متخلف توقیف، از ۲۰ واحد صنفی بازدید، که به ۱۸ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت قوانین و ضوابط انتظامی و صنفی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

۳۵ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز، که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی، منازل و مخفیگاه اعضای باند ۵ نفره توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم از محل‌ها بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه ۵ نفر عضو باند مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

محموله یک میلیاردی پوشاک قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی "پل زال اندیمشک" با کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک خودروی پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او اظهار کرد: در بازرسی از با خودروی توقیفی ۳ هزار و ۶۰۰ عدد انواع روسری قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قاچاق ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.