مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۹ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۹ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در گتوند در دام قانون

سرهنگ فتح الله پارسایی فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان گتوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس ۲ سارق را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و حین سرقت طی اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ موتورسیکلت سرقتی کشف و متهمان در بازجویی پلیس به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، تصریح کرد: تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، همچنین شهروندان هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

باند سارقان مسلح در ماهشهر متلاشی شد

سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی وانت بار آریسان حامل لوازم خانگی در محور "سربندر-ماهشهر"سریعا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع اعزام و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: با تدابیر انجام شده و راه اندازی گشت‌های تخصصی در کمتر از ۷۲ ساعت متهمان که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک دستکاری شده در ساعات نیمه شب در محور سربندر در حال تردد بوده توسط گشت پلیس آگاهی ماهشهر شناسایی، سارقان به محض مشاهده ماموران از محل متواری و پس از تعقیب گریز و با رعایت قانون شهروندی سرانجام خودرو مذکور متوقف و ۴ متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش، ۹۷ عدد تیرجنگی کلاش، ۳ تیغه خشاب مربوطه، مقادیری مدارک مسروقه، یک عدد رینگ بوکس، یک عدد چاقو، ۶ گوشی تلفن همراه و تعداد ۴ نقاب پوشش چهره که از آن جهت انجام سرقت استفاده می‌کردند، کشف و متهمان که به صورت باند مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

خودرو حامل ۲۵ کیلوگرم تریاک به بن بست قانون رسید

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی، ماموران انتظامی ایستگاه امامزاده عبداله شهرستان هندیجان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او اذعان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ ابدالی فرد اظهار کرد: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلیس دستان سارق در پوشش رمال و دعانویس را بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: درپی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از منازل آنان توسط فردی که خود را رمال و دعانویس معرفی می‌کرد، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستورکار پلیس انتظامی قرارگرفت.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه دربازرسی از مخفیگاه متهم اموال سرقتی زیادی کشف و متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳ فقره سرقت اعتراف کرده، در خصوص شیوه و شگرد سرقت افزود: متهم پس از جلب اعتماد مال باختگان که با دعانویسی و رمالی می‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند، به منزل آن‌ها راه پیدا می‌کرد و با خوراندن مواد خواب آور صاحبخانه را بیهوش و اقدام به سرقت اموال منزل می‌کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.



انتهای پیام/تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.