مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۱ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

واژگونی خودرو سمند در اهواز به دلیل سرعت غیر مجاز

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت یک و ۲۸ دقیقه بامداد امروز دوشنبه ۱۱ شهریورماه، گزارش واژگونی خودرو سمند در جاده ساحلی این کلانشهر اطلاع رسانی شد.

او اظهار داشت: گروه‌های امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده‌ای و عکس العمل سریع، پس از ایمن سازی جاده و انتقال خودروحادثه دیده به حاشیه امن جاده مسیر را برای تردد سایر خودرو‌ها همواره نمودند.

به گفته تراب پور، این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

کشف جسد مجهول الهویه بر بالین دز

علیرضا زنبیل چی فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت ۲ و ۳۱ دقیقه بامداد طی تماسی از سوی اکیپ امداد و نجات ساحل دووه (سادات کلکچی) با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش روئیت جسد مردی حدودا ۲۶ ساله مجهول الهویه در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

او بیان کرد: ستاد فرماندهی عملیات، سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ را به محل گزارش شده واقع در منطقه تفریحی ساحل دووه اعزام نمود.

زنبیل چی اذعان داشت: اکیپ امداد و نجات ساحل دووه پس از روئیت جسد در رودخانه دز، ابتدا اقدام به تثبیت و نگهداری جسد نموده و پس اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ با حضور آتش نشانان از رودخانه بیرون و به سازمان باغ بهشت منتقل گردید.

دستگیری سارق منزل و طلاجات در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلاجات از یک منزل مسکونی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در خصوص سرقت انجام شده شناسایی و به همراه همدستش که یکی از اعضای خانواده مالباخته بود در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اموال مکشوفه نیز تحویل مالباخته شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارقان احشام بهبهان در دام قانون افتادند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان بهبهان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات گسترده و در کمترین زمان ممکن، هویت سارقان و محل اختفاء آن‌ها و احشام مسروقه را در یکی از استان همجوار شناسایی کرده و بدون فوت وقت ظرف ۱۲ ساعت ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ نیابت جهت دستگیری سارقان و کشف احشام مسروقه به استان همجوار عزیمت و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار عامل آن سرقت را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در همین راستا تعداد ۲۳ رأس احشام مسروقه، خودروی استفاده شده در امر سرقت و مقداری موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی آن متهمان در دستورکار است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.