ادعای شاهزاده سعودی درباره توان عربستان برای نابودی ایران در عرض ۸ ساعت مورد تمسخر کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ادعای شاهزاده سعودی درباره توان عربستان برای نابودی ایران در عرض ۸ ساعت مورد تمسخر کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

ادعای بن سلمان درباره نابودی ۸ ساعته ایران!


بیشتر بخوانید: فقر و گرسنگی در سرزمین ثروتمندان + تصاویر


«عبد الله بن سطان بن ناصر آل سعود» فیلمی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که به گفته او مربوط به دو سال پیش است و کارشناسی که در یکی از کانال‌های این کشور حاضر شده توضیحاتی درباره امکانات و تجهیزات نظامی عربستان سعودی می‌دهد و در پایان ادعا می‌کند، عربستان می‌تواند ایران را تنها در هشت ساعت نابود کند.

این شاهزاده سعودی به همراه این فیلم در صفحه توییتر خود نوشت: سعودی می‌تواند ایران را در هشت ساعت نابود کند. این کلیپی مربوط به دو سال قبل است یعنی قبل از جنگنده‌های ال‌اف ۱۵ اس‌ای و قبل از خرید و ارتقای سامانه‌های پدافند هوایی و (تجهیز) نیروی دریایی، هوایی و زمینی به موشک‌های پیشرفته. آنچه پنهان است بزرگتر است. هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که بتواند در برابر وحدت و عزمت ما بایستد.

ادعای بن سلمان درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

ادعای این شاهزاده سعودی با واکنش گسترده کاربران در توییتر روبرو شد و بسیاری از آن‌ها وی را به سخره گرفته‌اند. اغلب کاربران به جنگ یمن اشاره کردند که با گذشت پنج سال از آن عربستان توانسته اهداف خود برسد و این در حالی است که در ابتدای جنگ در فروردین ۱۳۹۴ ادعا کرده بودن ظرف چند هفته تکلیف کار را نهایی می‌کند.

کاربری به نام «العزارضی و الکرامه ضماری» نوشته: هههههه .. دیدیم چطور یک هفته‌ای وارد صنعا شدید.. این‌ها رویا‌های شماست؛ از چُرت خود بیدار شوید.

ادعای بن سلمان درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

کاربری دیگری به نام «مالک الشوافی» نوشته: ههههه.. اول خودت را از حوثی‌ها خلاص کن (نجات بده).

ادعای بن سلمان درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

کاربری به نام «abdullah asiri» نوشته است:با تو موافقم که الحمدلله کشور ما از بزرگترین کشور‌های جهان است، اما ویران کردن قدرت بزرگی مانند ایران در ۸ ساعت فقط (ممکن است) در فیلم‌ها دیده شود.

ادعای بن سلمان درباره نابودی ۸ ساعته ایران!

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عسگر ایزدی
۰۱:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
یک وقتی صدام حسین هم بیاد قادسیه افتاده بود درآخر به غلط کردن افتاد.حالا بن سلمان درخواب پنبه دانه دیده اگر راست میگوید امتحان کند رزمندگان زمان جنگ ایران وعراق که حالا داریم پیر میشویم با دست خالی باعربستان مقابله میکنیم اصلا لازم به موشک وجنگنده نیست فقط با کلاش باعربستان می جنگیم.
آخرین اخبار