عضو اصولگرا جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اقدامات قوه قضائیه هر چند که آثار مثبت بسیار زیادی در جلوگیری از روند رشد فساد دارد اما اثر اعتمادآفرینی برای مردم سرمایه بزرگتری است.

سروریپرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اقدامات قوه قضائیه در برابر مفسدان گفت: به نظر می‌رسد که بسیاری از مردم اعتمادشان به مسئولان را از دست داده‌اند و این باور که با مفسدان برخورد نمی‌شود یا مناسبات مادی و نسبت‌های افراد با مقامات مانع از رسیدگی به تخلفات می‌شود غلط است اما متاسفانه به یک باور عمیق مردمی تبدیل شده است.

او افزود: اقدامات قوه قضائیه هر چند که آثار مثبت بسیار زیادی در جلوگیری از روند رشد فساد دارد اما اثر اعتمادآفرینی برای مردم سرمایه بزرگتری است و ما هر روز می‌بینیم که اعتماد مردم به این قوه بیشتر می‌شود و مردم احساس خوبی نسبت به این مسئله دارند.

او خاطرنشان کرد: این موضوع به هیچ وجه جناحی نیست و مردم نیز با هر فکری که دارند این اقدامات را مثبت تلقی می‌کنند و خواستار استمرار و ادامه آن هستند. این موضوع که قوه قضائیه چه مقدار می‌تواند در برابر فشارها مقاومت کند مسئله مهمی است؛ البته کادر جدید قوه قضائیه نشان دادند که توانمندی بالایی در مقابل فشارها دارند و با نشان دادن اقدامات انقلابی و بدون نگاه کردن به نام، نشان، جناح و جریان هر فردی، در برابر سوءاستفاده آنها اقدامات متقابل را انجام می‌دهد.

او در پایان گفت: من فکر می‌کنم این سرمایه مهم اجتماعی که مهمترین قدرت ملی کشور هم هست، با این اقدامات در حال تضاید و افزایش است و استمرار آن می‌تواند دستاوردهای زیادی برای نظام داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
مبحث فساد یه چیزیه // مبحث معیشت مردم یه چیزی دیگست // چرا فرقی در معیشت مردم نداره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا مبارزه با مفسدین آستانه تحمل مردم را به شدت افزایش میدهد و کم کم هم شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد اما به شرطی که ریشه ها را بخشکانیم وگرنه دوباره عود خواهد کرد و بدتر هم خواهد شد .... از طرفی باید مسئولین را نیز در بابر تصمیماتشان پاسخگو نمود و حتی محاکمه هم نمود تا مواظب تصمیماتشان باشند دقیقا مثل تصمیم قیمت گذاری خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار که با وجود مخالفت ها اجرا شد و کار خودرو به اینجا کشید و یقینا تاثیر بسیار عمیقی هم بر روی کالاهای دیگر گذاشت ولی متاسفانه وزیر مربوطه اصلا نگران عواقب کارش نیست.
آخرین اخبار