عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خواستار اطلاع رسانی دقیق خدمات انجام شده به مردم سیل زده کشورمان شد.

نظام تمام امکاناتش را برای کاهش آلام سیل‌زدگان به کار گرفت/ اطلاع رسانی دقیق موجب امیدبخشی می‌شودپرویز سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تناقض رفتاری آمریکا در مسدود کردن حساب‌های هلال احمر کشورمان در کنار ابراز همدردی ظاهری آنان با شهروندان سیلزده کشورمان گفت: من فکر میکنم که دستگاه رسانهای ما تاکنون به شکل حرفهای با اقدامات آمریکاییها برخورد نداشته و آن‌طور که باید و شاید اطلاع رسانی به مردم ایران ارائه نشده است تا مردم بهطور کامل در جریان خباثتها و خدعههای رسانهای آمریکا قرار بگیرند.

وی ادامه داد: من فکر میکنم در صورتی که رسانه ملی ، رسانههای مجازی و مکتوب ما نسبت به این موضوعات حساسیت بیشتری نشان داده و به صورت مستمر این اقدامات بی پایه را رسوا کنند، به طور قطع در شناسایی دشمنیهای آمریکاییها با ملت ایران نقش بسزایی را ابفا خواهند کرد.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در حالی با عوام فریبیهای گسترده در تلاش است تا آمادگی  خود را برای همکاری با جمهوری اسلامی و کمک به مردم سیل زده ایران اعلام کند، این مسئله در حالی است که تحریمهای طالمانهای را برضد کشورمان تدارک دیده و  فلش این تحریمها نیز  عمدتا ضربه زدن به ملت عزیز ما را نشانه رفته است.

وی ادامه داد: من فکر میکنم رسانههای ما باید این موضوع را به صورت جدی به آمریکاییها متذکر شوند، البته درکنار این موضوع  اقداماتی در داخل کشور نیز انجام گرفته است که متأسفانه طی آن حاشیه بر متن غلبه کرده و دعواهای سیاسی جای امید بخشی به مردم را گرفته و  عملا به ابزاری در دست آمریکا برای سیاه نمایی فضای کشورمان تبدیل شده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در تشریح بیشتر ضربات درگیریهای سیاسی به کشور گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم هیچ کشوری در رابطه با حوادث و بلایای طبیعی به این صورت گسترده وارد کارزار نشده است. برای مثال اکنون تمامی تجهیزات نیروهای مسلح حتی تجهیزات نظامی مانند تانکها، نفربرهای آبی - خاکی و تمام امکانات مهندسی نیروهای مسلح و هلال احمر و مجموعههای مختلف آمدهاند و کارهای بزرگی را انجام میدهند.

سروری افزود: علاوه بر این باید دقت کنیم که جا به جایی مردم یک روستا و یک شهر و همچنین تاسیس اروگاههای موقت، ایجاد مرکاز خدماتی و بهداشتی و ارائه تغذیه به مردم آسیب زده بعضا کار چندین دولت است چرا که آنها از طرفی مصیبت زده هستند و از سوی دیگر نیز نیازمند کمکهای آنی و فوری هستند و جمع این دو موضوع در کنار یکدیگر نیاز به مدیریتی بسیار قوی دارد.

وی با اشاره به تخلیه شهرهایی که در مواجه با خطر سیل قرار دارند، ادامه داداقداماتی که در حال حاضر به صورت وسیع درحال انجام شدن است و ما شاهد هستیم که حتی اعلام شده است که چند شهر در اطراف خوزستان باید تخلیه شوند.اقدام به تخلیه شهر و روستا که خود اقدام بسیار بزرگی بوده است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه تخلیه استان‌های سیل زده نیازمند به امکانات بسیار وسیعی است، خاطرنشان کرد: که به صراحت می‌گویم  یک از هزارم  از این خدمات نیز به مردم اطلاع رسانی نمیشود تا تزریق امید به مردم را درپی داشته  و ملت آسیب زده بدانند که نظام تمام امکانات خود را درجهت کاهش آلام سیل زدگان به کار گرفته است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: اقداماتی که البته بسیار آنها در جریان بازیهای سیاسی و حواشی گم میشود و ما زمانی به خودمان میآییم که این خدمات اصلا دیده نشده  و این همان موضوعی است که آمریکا به شدت به آن نیازمند است.

وی ادامه داد: مردم آمریکا در سال گذشته خسارات بسیاری را متحمل شدند و کشتهها و تلفات بسیاری داشته اند و بعضی از آنها هنوز پس از گذشت یک سال در کپر و چادرها به سر میبرند درحالی که همین آمریکا امروز مدعی شدهاست که سطح خدمات ایران به سیل‌زدگان مطلوب نبوده است.

سروری در پایان تصریح کرد: موضوعی که بیش از همه به ضعف اطلاع رسانی ما باز میگردد چرا که نتوانستهایم خدمات منتقل شده را به خوبی به مردم نشان دهیم تا کاخ سفید  دستاویزی برای عوام فریبی دراختیار نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، آمریکا ، تحریم ، ملت ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
سیل فلجمون کرد
آخرین اخبار