مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: واحد‌های صنعتی فرصت حضور در نمایشگاه اس ام ای ایران را از دست ندهند.

حضور واحدهای صنعتی کرمانشاه در نمایشگاه اس ام ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بیژن کردستانی از برپایی دومین نمایشگاه SME ایران خبر داد و اظهار کرد:  نمایشگاه ۸ تا ۱۱ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و متولی آن سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور است.

او ادامه داد: از هر استانی حداکثر ۳۰ واحد موفق می‌تواند در این نمایشگاه شرکت کند و حداقل ۲۰ درصد واحد‌های صنعتی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند از واحد‌های فناور و دانش بنیان تولیدی در زمینه‌های مختلف هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآور شد: چیدمان واحد‌های صنعتی نمایشگاه بر اساس گروه‌های صنعتی و نوع فعالیت واحد‌ها خواهد بود.

کردستانی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه سالن اختصاصی برای ایده‌های برتر و استارت آپ‌ها نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی ارائه دهند.

به گفته این مسئول، جلسات B۲B نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

او درباره شرایط واحد‌ها برای شرکت در نمایشگاه نیز بیان  کرد: واحد‌ها باید یا برند و نشان تجاری برتر داشته باشند، واحد صنعتی صادراتی باشند و یا دانش و تکنولوژی برتر داشته باشند و هر واحدی که ثبت نام کند پذیرفته نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: واحد‌ها می‌توانند در رسته‌های مختلف صنایع وابسته به کشاورزی، غذایی، الکترونیک و IT، پلاستیک، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های شهری، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع فلزی  در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

کردستانی ادامه داد: واحد‌های صنعتی برای ثبت نام حضور در نمایشگاه باید به سایت SMEIRAN۲۰۱۹.COM مراجعه کند.

او  برپایی دوره‌های آموزشی، برگزاری همیاش‌های سرمایه‌گذاری و ... را نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

کردستانی در پایان یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه با حضور معاون رئیس جمهور، وزیران مربوطه و مسئولین کشوری آغاز به کار خواهد کرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه اس ام ای ایران با حضور واحدهای فناور

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.