فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: شهید رئیسعلی دلواری نشان داد پیروزی ما در نتیجه مقاومت ماست.

پیروزی ما در نتیجه مقاومت ماستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین اشتری در کنگره بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت یاد حماسه سازان قیام جنوب به ویژه سردار رشید اسلام شهید رئیسعلی دلواری بیان کرد:شهید رئیسعلی دلواری با تکیه بر عنایت الهی در مقابل قشون انگلیس مستکبر که در آن سال‌ها تعدادشان کم نبود ایستاد.

او با تاکید بر اینکه روحیه استقلال طلبی از ویژگی‌های بارز سردار رشید رئیسعلی دلواری است افزود: این شهید با یاران خود و همتی که مردم دلوار داشتند در برابر استعمار انگلیس ایستاد و پیروز شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: از ویژگی‌های شهید رئیسعلی دلواری می‌توان به روحیه استقلال طلبی، عشق به میهن، همیت به مردم و کشور خود، سازش ناپذیری در برابر ظلم و تبعیت از مرجعیت نام برد.

سردار اشتری ضمن تاکید بر اینکه تمام اقدمات رئیسعلی دلواری با اذن مرجعیت دینی بود تصریح کرد: شهید دلواری مجاهد فی سبیل الله بود.

او  ادامه داد: شهید دلواری شخصی بود که با فرهنگ اسلامی بزرگ شده بود و با پیروی از ابا عبدالله الحسین راه خود را انتخاب کرده بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: رئیسعلی دلواری از سرور سالار شهیدان پیروی کرد و چه با مسمّاست نامگداری سالروز شهادت وی با روز با مبارزه استکبار پیر و همزمانی با ماه محرم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رئیسعلی دلواری به ما آموخت باید در برابر دشمن مقاومت کرد و البته در برابر هر کسی که چشم طمع به این خاک و سرمایه این کشور دارد مقابله کرد.

سردار اشتری عنوان کرد: رئیسعلی دلواری به ما آموخت در برابر دشمن نمی‌توان سازش کرد همانطور که به خود او پیشنهاد رشوه دادند، اما او تن به مذاکره نداد، ایستاد, مقاومت کرد و پیروز شد.

او با تاکید بر توجه به فرهنگ مقاومت عنوان کرد: امروز ما اگر می‌خواهیم ده‌ها سال آینده نام ما به نیکی بماند باید در برابر ترفند‌ها و جنگ دشمنان استقامت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مقابله با دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی است تصریح کرد: استقامت در این جنگ حرف اول می‌زند و ما نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی را با قول دشمن حل کنیم.

سردار اشتری جنگ اقتصادی و فرهنگی را جنگ اراده‌ها دانست و تاکید کرد: ما امروز می‌گوییم اگر شهید رئیسعلی دلواری در دوره خفقان و استکبار در گوشه‌ای از کشور مبارزه و مقاومت کرد به پیروی از این شهید و سردار، مردم بوشهر در دوران دفاع مقدس و مقابله با تروریست‌ها حماسه آفریدند.

انتهای پیام/م

رئیسعلی دلواری به ما آموخت در برابر دشمن نمی‌توان سازش کرد

 

 

برچسب ها: شهدا ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.