انتشار بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Hearts 3

شرکت Square Enix به تازگی خبر از عرضه بسته الحاقی جدیدی به نام Re:Mind برای بازی Kingdom Hearts 3 داد.

بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Hearts 3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix همیشه سعی کرده است عناوینی پر طرفدار و سطح بالا را وارد بازار کند که دارای طرفداران زیادی هستند. یکی از عناوین این شرکت که به تازگی عرضه شده و همانند نسخه‌های قبلی آن توانسته بین کاربران به سرعت محبوب شوند و شرکت Square Enix از فروش این مجموعه سود چشمگیری داشه باشد، مجموعه Kingdom Hearts است. نسخه سوم این مجموعه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شد و تاکنون از این عنوان نقش‌آفرینی استقبال خوبی شده است.

شرکت Square Enix به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برای عنوان Kingdom Hearts 3 بسته الحاقی جدیدی به نام Re:Mind عرضه کند که هنوز اطلاعات دقیق از آن منتشر نشده است؛ شرکت سازنده قصد دارد اطلاعات این بسته الحاقی را با انتشار تریلری از بسته الحاقی بازی مذکور منتشر کند و قرار است تریلر این بسته الحاقی در ساعت ۷:۳۰ صبح نهم سپتامبر برای کاربران پخش شود.

بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Hearts 3

بر اساس اطلاعات کمی که از این بسته الحاقی در دسترس است، قرار است به بازی توانایی کنترل شخصیت‌های Roxas، Aqua و Riku را اضافه خواهد کرد. همچنین یک Keyblade جدید نیز به شخصیت Sora اضافه خواهد شد که پس از دریافت بسته الحاقی در دسترس گیمر قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: هک و سرقت‌ آنلاین، ویژگی‌های اصلی نسخه جدید بازی Watch Dogs


با در دسترس قرار گرفتن این بسته الحاقی احتمالا بیشتر مشکلات موجود در بازی برطرف خواهد شد چرا که شرکت اسکوئر انیکس دائما در حال عرضه بروزرسانی برای عناوین خود، با هدف رفع مشکلات بازی‌ها است و قطعا در این بسته الحاقی مشکلات موجود در بازی را نیز رفع خواهد کرد.  قرار است این DLC در زمستان جاری برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شود که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن منتظر ماند.

انتهای پیام/

جزییات بسته الحاقی بازی Kingdom Hearts 3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار