مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقدامات در دست انجام برای آماده سازی مسیر منتهی به مرز خسروی را تشریح کرد.

آماده سازی مسیر منتهی به مرز خسرویبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : اقدامات زیرساختی در طول مسیر عبور زوار اربعین را در شهر کرمانشاه آغاز کرده‌ایم.

او گفت : متأسفانه طی یک ماه گذشته ۷۰ مورد برخورد خوردرو با گارد و نیوجرسی گزارش شده که آسیب‌هایی به بار آورده و در حال حاضر درصدد تعمیر آن‌ها هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: پل سیاه خور در دست تعمیر و لاین کشی است و همچنین روکش آسفالت ریخک را شروع کرده‌ایم.

او گفت: جاده‌های مسیر قصرشیرین به سمت سرپل ذهاب در دست تعمیر است و ظرف یک ماه آینده کار به اتمام خواهد رسید.

کرمی با بیان اینکه در جاده‌های اصلی و شریانی مشکل خاصی نداریم، گفت: در این راستا لکه گیری‌های لازم صورت گرفته است.

او افزود: همچنین عملیات اجرایی خط کشی و تعویض و تعمیر علائم راهنمایی و هشدار دهنده مسیر‌ها و راه‌های اصلی تردد زائران از ورودی کنگاور تا خسروی و بالعکس در دست اقدام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۰۰۰ تابلو مسیر نما، جهت نما و خطر نما در مسیر تردد زوار نصب شده است.

او افزود: سیستم سرمایشی پایانه و استقرار ۵ دستگاه آبسرد کن در محوطه پایانه مسافربری در حال انجام است.

کرمی از شتاب عملیات روکش و آسفالت مسیر کمربندی قصرشیرین- سرپلذهاب (ریخک) با بسیج تمامی امکانات خبر داد و افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح سایه بان ثابت در محوطه پایانه خسروی بعد از گیت‌های خروجی در حال انجام است.

او گفت: ترمیم چشمه‌های سرویس بهداشتی در پایانه خسروی و نصب و استقرار ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار را در دستور کار داریم که تا موعد مقرر به پایان خواهد رسید.

کرمی افزود: جهت سهولت و تسریع در امور امداد رسانی و تردد زوار اربعین ۴۰۰ تابلو شماره گذاری تیرک‌های قصرشیرین- خسروی به صورت دو طرفه در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز اقدامات زیرساختی در طول مسیر عبور زوار اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.