معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه از اجرای طرح شمیم حسینی به منظور حمایت ازهیئات مذهبی استان خبر داد و گفت : ۱۰۰ هیأت مذهبی فعال استان مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت‌الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه گفت : طرح شمیم حسینی به منظور حمایت از هیئات مذهبی استان در بقعه امامزاده ابراهیم طاق‌بستان فعالیت خود را به مدت 2 روز آغاز کرده است.

او با بیان اینکه این طرح امسال برای نخستین بار در با کمک سازمان تبلیغات در استان به اجرا در آمده است، گفت : سازمان تبلیغات اسامی هیات‌های که نیازمند کمک هستند را به اداره اوقاف ارائه می‌دهد و در قالب این طرح از هیأت‌ها حمایت می‌شود.

او گفت: طی این دو روز 500 میلیون ریال توسط اداره کل اوقاف استان کرمانشاه به 100 هیأت مذهبی فعال استان کمک می‌شود.

 توسلی گفت: در این نمایشگاه به هر هیأت مبلغ 500 هزار تومان شامل 300 هزار تومان اطعام و 200 هزار تومان محصولات مذهبی داده می‌شود.

این مسؤول از برگزاری مراسم‌ عزاداری امام حسین(ع) در قالب طرح بصیرت عاشورایی در 40 بقعه استان خبر داد و گفت: امسال همچون سال‌های گذشته طرح لبیک یا حسین در ابتدای ماه محرم(در جوار حرم امامزاده ابراهیم(ع) )، طرح شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه این ماه، برگزاری همایش اهل من العسل با همکاری آموزش و پرورش ویژه نوجوانان، همایش رهروان زینبی و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع شاخص متبرکه استان اجرا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

طرح شمیم حسینی به منظور حمایت از هیئات مذهبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.