مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی ۵۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

بسته های لوازم التحریر به دست دانش آموزان نیازمند رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی  با اشاره  به توزیع ۵۰۰۰ بسته لوازم التحریر را برای یک سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند در دو مقطع ابتدایی و متوسطه گفت: ۴ هزار و ۸۵۷ بسته آموزشی و همچنین البسه و کفش و دیگر نیازمندی‌های دانش آموزان مستعد از محل برخی موقوفات استان کرمانشاه تهیه می‌شوند که مهمترین آن‌ها موقوفه آیت الله کرکوکی، مشیری، چقاگلان، محمدعلی لک هستند این تعداد بسته لوازم‌التحریر از محل موقوفات در مجموع به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه شده است.

او با اشاره به شعار سال و وظیفه این مجموعه برای تحقق آن گفت: باید برنامه‌های اوقاف کرمانشاه را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم.

حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه در شرایط کنونی بحث اقتصادی و درآمدزایی از محل موقوفات یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف است عنوان کرد: پروژه‌هایی که موجب درآمدزایی و ایجاد اشتغال در سطح استان می‌شود را هر چه سریعتر باید فعال کنیم که از طریق آن ایجاد اشتغال شغل کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

لوازم‌التحریر از محل موقوفات به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.