معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:با پیگیری‌های که به عمل آمد ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد.

۵۰ درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر افزود: با پیگیری‌های که به عمل آمد ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت ۶۵۸ نفر از فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد.

او بیان کرد:در تلاش هستیم تا درصورت تامین اعتبار در بازده زمانی کوتاهی پنجاه درصد باقی مانده مطالبات فرهنگیان بازنشسته استان را نیز پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر همچنین از پرداخت روستا مرکزی خبر داد و گفت:کلیه مطالبات روستا مرکزی از سال ۱۳۹۵ تاکنون به طور کامل تسویه و پرداخت شد.

دانش فر به پرداختی‌ها در حوزه برون سپاری کاردانش هم گذری انداخت و بیان داشت: در حوزه برون سپاری سال ۹۷-۹۶ بیش از ۵۸ درصد و سال ۹۸-۹۷ بیش از ۲۸ درصد پرداخت شده است.

او  ادامه داد: تاکنون حق الزحمه امتحانات خرداد و شهریورماه سال ۹۷ پرداخت شده و در حال پیگیری پرداخت دی ماه ۹۷ و خرداد ۹۸ هستیم.

معاون پشتیبانی استان بوشهر عنوان کرد:در حال حاضر حق الزحمه کارورزی و کارآموزی تابستان سال ۹۷ در حال پرداخت است.

دانش فر در خاتمه با بیان اینکه پیگیری پرداخت مطالبه همه فرهنگیان استان برای این معاونت از اهمیت خاصی برخودار است، به مطالبات معوقه معلمان حق تدریس هم اشاره نمود و گفت: از پارسال (۹۸-۹۷) تنها ماه‌های مهر و آبان پرداخت شده و برای تامین اعتبار ماه‌های باقی مانده پیگیر هستیم.

انتهای پیام/م

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.