مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان بوشهر معارفه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی با حضور معاونین سازمان تامین اجتماعی، معاون استاندار بوشهر و مدیران استانی، از زحمات یونس خسروانی، تجلیل و عبدالله شیرکوند به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد.

شیرکوند گفت: اعتماد سازی متقابل سازمان تامین اجتماعی با مجموعه دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه از جمله اهداف من در استان است و تمامی پروژه‌های مصوب سازمان از جمله احداث ساختمان شعبه عسلویه و مجتمع رفاهی در گناوه را پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: سعی می‌کنم از تمام تجربیاتم بهره برده و برای توسعه خدمات سازمان در استان بوشهر آن‌ها را به منصه ظهور برسانم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: در راستای اهداف و ماموریت‌های سازمان، تعامل ویژه برون سازمانی با مردم و مخاطبان، خانه کارگر، کانون بازنشستگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارفرمایان، استاندار، نماینده، ولی فقیه در استان خواهم داشت.

شیرکوند ادامه داد: ارتقای سطح خدمات در استان، ارتقای جایگاه برون و درون سازمان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در سطح کشور نیز از جمله اهداف من در این استان خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: خدمت در سازمان تامین اجتماعی نعمت بزرگی است و باید آن را قدر بدانیم و بدانیم که هرچه به مردم خدمت کنیم راه موفقیت بیشتری در پی داریم.

شیرکوند از زحمات مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان قدردانی کرد و افزود: این اداره کل، بیش از ٣١٧هزار بیمه شده و ٣٧ هزار مستمری بگیر  دارد و پوشش ٨٠ درصدی بیمه در این استان نشان از زحمات و تلاش‌های مدیر سابق و همکاران وی است.

انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

 

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.