بیمارستان مهر برازجان که دوشنبه دچار آتش سوزی شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

عادی شدن فعالیت در بیمارستان مهر برازجانمدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: پس از حادثه دوشنبه بیماران را به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل کردیم و پزشکان با حضور در آن بیمارستان روند درمانی آن‌ها را پیگیری می‌کردند.

یلدا دارابی افزود: بیمارستان مهر ساعاتی پس از حادثه آتش‌سوزی، در بخش سرپایی و معاینه پذیرای مراجعه کنندگان بود و از بعدازظهر دیروز هم انجام عمل جراحی در این بیمارستان از سر گرفته شد.

وی علت آتش سوزی روز دوشنبه را اتصالی برق عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه علاوه بر این که مشکلی برای بیماران به وجود نیاورد، خسارت مالی چندانی هم نداشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: به علت آتش سوزی در بخش بیمارستان رخ داد و سرایت دود باعث شد فعالیت اتاق عمل به صورت موقت متوقف شود.

دارابی افزود: تهویه و دودزدایی محل حادثه پس از خاموش کردن آتش، انجام گرفت و اثری از آتش سوزی در بیمارستان وجود ندارد.

بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان مرکز تخصصی زنان و زایمان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است.

این بیمارستان با ٤٢ تخت فعال دارای بخش‌های اتاق عمل، بلوک زایمان، بخش نوزادان و جراحی و بخش‌های پاراکلینیکی، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی (زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی، بیهوشی، مشاوره تغذیه، کلاس آموزش زایمان طبیعی) رادیولوژی، ماموگرافی و داروخانه است که به همه مراجعان با اولویت بیمهشدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ک

ازسرگیری فعالیت بیمارستان مهر برازجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.