فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در اجرای طرح ۵ روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در ۵ روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۱۳۶ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۱ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۰ قبضه سلاح شکاری جمعا ۱۴۱ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۴ هزار و ۹۶۳ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی استان خوزستان مصمم هستند در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

انتهای پیام/گ

کشف سلاح غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.