فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۱۳۶ نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.

دستگیری ۱۳۶ نفر از عوامل تیراندازی دارندگان اسلحه غیرمجاز در خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به مبارزه بی امان با دارندگان اسلحه غیر مجاز، عاملان خرید و فروش اسلحه و مهمات همچنین شناسایی عاملان تیراندازی در این استان گفت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها این افراد را باهماهنگی قضایی در ۵ روز گذشته در چند عملیات در استان خوزستان شناسایی و دستگیر کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۱ قبضه اسلحه جنگی و ۱۹۰ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۹۹۰ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار عباس زاده همچنین با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش اسلحه، دارندگان اسلحه غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: به منظور ارتقای امنیت عمومی استان خوزستان طرح جمع آوری اسلحه و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودرو‌ها تیراندازی می‌کنند به پلیس امنیت عمومی استان ابلاغ شد.


بیشتر بخوانید:رسم غلط تیراندازی در دزفول بازهم قربانی گرفت


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.