فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ۲ عامل تیراندازی به کارگران ماشین‌های باربری در این شهرستان در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی ماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه روز جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت کارگران ماشین‌های باربری در پایانه بندر ماهشهر، بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۳ نفر با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به سمت تعدادی از کارگران ماشین‌های باربری در پایانه بندر ماهشهر با سلاح شکاری تیراندازی و متواری شدند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه در این تیراندازی ۲ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۲ عامل تیراندازی به هویت "پ - د" و "م -ک" در کمتر از ۳ ساعت شناسایی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه یک نفر از متهمان متواری و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تاذعان دشات: متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را از تیراندازی اختلافات کاری عنوان کردند.

سرهنگ رضا پاپی در پایان تصریح کرد: شناسایی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/گ

تیراندازی به کارگران باربری در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.